Poengrabatt på bonusreiser La poengene dine ta deg med på din neste reise! Nå får du 40 % rabatt på utvalgte destinasjoner. Den enkleste måten å få et godt ferietilbud på er å få rabatt på en bonusreise. Barn fra to til elleve år får 50 % rabatt på poengprisen. Hvis du er EuroBonus Sølv-, Gull- eller Diamant-medlem, får du også EuroBonus-fordeler på bonusreiser med SAS, selv om du reiser i SAS Go. Du ser poengrabattene når du logger inn på EuroBonus-kontoen din. Bestill 26.–29. april 2022 Reiseperiode: 2.–30. juni 2022 40 % rabatt på bonusreiser Fra/til Til/fra Poengrabatt Norge, Sverige, Danmark Toronto 40 % i SAS Go Bonus, SAS Plus Bonus og SAS Business Bonus Rabatten gjelder både enveis og tur/retur. Skatter og servicegebyrer legges til per person og kan variere avhengig av destinasjon. Det nøyaktige beløpet vises når du bestiller.
Poengrabatt på bonusreiser La poengene dine ta deg med på din neste reise! Nå får du 30 % rabatt på utvalgte destinasjoner. Den enkleste måten å få et godt ferietilbud på er å få rabatt på en bonusreise. Barn fra to til elleve år får 50 % rabatt på poengprisen. Hvis du er EuroBonus Sølv-, Gull- eller Diamant-medlem, får du også EuroBonus-fordeler på bonusreiser med SAS, selv om du reiser i SAS Go. Du ser poengrabattene når du logger inn på EuroBonus-kontoen din. Bestill 23. – 28. august 2022 Reiseperiode: 1. september–31. oktober 2022 30 % rabatt på bonusreiser Fra Norge Til Bergen, Stavanger, Trondheim, Bodø, Tromsø, Harstad-Narvik, Kristiansund Poengrabatt 30 % i SAS Go Bonus og SAS Plus Bonus Rabatten gjelder både enveis og tur/retur. Skatter og servicegebyrer legges til per person og kan variere avhengig av destinasjon. Det nøyaktige beløpet vises når du bestiller. Vilkår og betingelser Vilkår og betingelser Mellomlandinger på flyreiser innenfor Norge er inkludert dersom ikke annet er nevnt. Tilbudet gjelder enveis og tur-retur til de utvalgte reisemålene. Du kan bestille dette tilbudet via Internett på få minutter. Poengrabatter er ikke tilgjengelige når du blander poeng og kontanter. Reisen må fullføres i den nevnte perioden for at rabatten skal gjelde. Barn får 50 % rabatt på tilbudet dersom ikke annet er nevnt. Spedbarn reiser gratis. Dersom du bestiller et sete til barnet, får du 50 % rabatt. Start- og sluttid for tilbudene er alltid UTC-tid dersom ikke annet er nevnt. Antall tilgjengelige bonusseter er begrenset. Reservasjoner kan ikke endres etter at bestillingsperioden er over. Etter bestillingsperioden gjelder vanlig bonuspris. Den reisende må betale eventuelle avgifter, slik som flyplassavgifter. Kan ikke kombineres med andre bonusrabatter/-tilbud. Generelle medlemsvilkår for EuroBonus gjelder.
Du logger inn og bestiller en reise med poeng, slik finner du tilbudet. Ja, Trondheim er en del av tilbudet som det står ovenfor.
Fikk du denne på mail? Ikke fått noe her og alle tilbud dukker vanligvis opp i inboxen min. Stressnivået øker fort når man tror man går glipp av gode tilbud
Da er tilbudet aktivt, takk til @Pepeu som delte nyheten for noen dager siden. Fikk selv aldri e-post om denne poengrabatten, men den fungerer
Merket at om man setter utreisen til starten av september, også blar seg bakover så henger rabatten igjen og jeg fikk opp halv pris i slutten av august å
Det funket ikke her, så antar du klarte å lure den inn før de stoppet det Litt som den gangen de kjørte halv poengpris på enkelte ruter i europa, men ved en feil fikk man i en times tid halv pris på absolutt alle bonusreiser. Da fikk jeg lurt til meg tur/retur Tromsø-Chicago i business for 30k poeng Tviler på at jeg noen gang blir å få så høy verdi for poengene igjen..
Sjekk forskjellen i poengpris med fly premium. Har ikke prøvd å booke dette, men det var nå en svært hyggelig poengpris opp til LYR. Gjelder begge veier og flere ledige seter nå i september.
Booket selv til AES til de prisene i september. Måtte kansellere bookingen fra i går, for å spare 3000 poeng.