No shit? Det burde hvertfall virke på direkte flight til OSL, jfr FAQ. Og Travel ready generelt: Jeg skal tilbake fra London med dem imorgen. Og har igjen sendt inn info 72 timer før, slik man tidligst kan. Som alltid (de 3-4 gangene jeg har forsøkt på en retur til Norge) får jeg sms tilbake om at vaksine dok har kommet gjennom til SAS, og at de vil sende ny sms når de har sett på dokumentet. EUDCC. Har aldri fått mer svar eller melding, og må sjekke inn manuelt istedet. Mye tyder på at det samme skjer igjen - men jeg flyr først i morgen kveld, så en sms kan jo fortsatt komme.
Man må jo trekke frem det positive også, og denne gangen virket Travel Ready. De brukte over 2 døgn på å godkjenne et vanlig EUDCC, men godkjent-sms kom rundt 8 timer før avgang.
Kun én ting. Men den er viktig: Boarding pass i appen og dermed null manuell kø, så lenge man kun flyr med håndbagasje. Køene jeg passerte på vei til security i LHR T2 for 15 min siden var lange, også på business/*A gold.
DETTE fikset det! Helt utrolig når den klager for "format" er feil... Ser også at systemet endrer den til: SKXXX-[Etternavn]-[UUID].jpeg - som er ganske så langt filnavn Edit 2: tok 13 minutter å få det godkjent. EWR-OSL