SAS Travelers' Voice

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Scandipendler, 04. sept 2017.

  1. Olelink

    Olelink EBP

    Innlegg:
    106
    Likes mottatt:
    128
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg fikk invitasjon 21.Okt, svarte ganske raskt og er med.
     
  2. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Intet svar på dette betyr vel at de ikke er nevneverdig interessert..
     
  3. Satyv

    Satyv Senior Medlem

    Innlegg:
    524
    Likes mottatt:
    1,273
    Bonuspoeng:
    93
    De smugleser nok endel! ;)
     
  4. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Ja la oss håpe det.
    Og i tilfelle kan de glede seg over hvor mye de har spart på de loungebesøk jeg har latt andre star-selskap betale for..


    upload_2017-11-3_16-13-0.png upload_2017-11-3_16-13-41.png

    Tenker de synes det er godt med sparte penger.. At jeg legger en stor andel av utenlandsreiser til andre selskap er jo også fint. Da er det mer plass til de som betaler 299 for billetten :)
     
    Petter B-C, Stuttfeiten and Satyv like this.
  5. Edvard, har du tenkt noe over hvor lite og snevert nedfallsfelt insideflyer har i forhold til SAS' kundebase? Sånn sett synes jeg det er fryktelig urealistisk å tro at SAS skulle ha noe representant her inne, og det mener jeg ikke med noe bias eller noe annet, enn en slags "reality check 101" for hvor viktig du/andre tror indsideflyer er ifht freq.flyer-miljøet i Norge / Norden. Skulle SAS hatt en representant så måtte man hatt én side med like mange aktive - samlede - brukere som flyertalk og vielfliegertreff har. Disse nettsidene er giganter som CNN/BBC, hvor insideflyer er som en lokalavis fra et kyststrøk i Nord-Norge i forhold - iallefall hva gjelder forumaktivitet pr aktivt medlem. Businessclass.se var i sin storhetstid på god veg til å bli noe slikt, med all uroen og salg bak kulissene gjorde at siden falt gjennom og nå har vi - på tvers av norden: insideflyer.no/dk/se, businessclass.se/no/dk, finalcall.travel(se/no/dk) og flyprat, samt finnes det minst 2 grupper på facebook hvor enkelte svært aktive medlemmer fra forum har tatt all sin aktivitet inn i. Det er altså en såpass stor splittelse i HVOR aktiviteten hos en nordisk frequent flyer ligger, at det har lite for seg for SAS (eller forsåvidt andre flyselskaper) å ha noen representative på bare én av disse plassene. Da måtte man hatt ett stort, velfungerende forum hvor både norge, sverige og danmark var samlet for alle frequent flyers i norden (sogar også for finland ;) ). Da først av, kunne man hatt en realistisk forventning om at man kunne fått representatives fra Norwegian, SAS og Finnair, sogar også fra andre flyselskaper - for eksempel. Iallefall i mine øyne, og den meninga/analysen håper jeg det er innafor at jeg har.

    I gamle dager var det forøvrig en representant fra Air France/KLM på businessclass.se, som besvarte spørsmål et par gang i mnd, med egen forumtråd. Men det er klart at aktiviteten var såpass "normal og lite intens" at det var mulig. En SAS-tråd ville jo stått som et aggressivt bensinbål med 150 nye meldinger hver gang noen har en dårlig dag (det være SAS eller en reisende, kan slå ut begge veger).
     
    ILS2, Petter B-C, DanH and 2 others like this.
  6. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Da var jeg med også.
     
  7. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Artig nok oppdaget jeg plutselig denne invitasjonen i min spamfolder..
    Nå er jeg også registrert uten at jeg egentlig vet hva jeg skal gjøre videre..
     
    Eddie47 liker dette

Del denne siden