Jeg foreslår eurobonus as, a/s og /eller ab. Konsulenttjenester levert av ærlige Are konsulenttjenester NUF. Mitt honorar 2.38mnok overføres til min trumfkonto umiddelbart.
Kanskje man burde tipset godeste Roald om dette? Hvem her ville ikke kjøpt en ny Eurobonus-brandet telefon hvis man fikk en bråte poeng samtidig? (eventuelt for de som mener de har for mange poeng ville det vært en fin måte å bli kvitt noen på..)
Sånn apropos. Tok en sneak peak på OSL - SFO for poeng rundt Halloween tider, det var nix nada på poeng i både oktober og november fant jeg ut (etter at jeg rotet lenge for å finne ut hvordan man søkte på poengreiser...) Imidlertid, ettersom jeg skal til LPA før jul neste år, så tenkte jeg at jeg skulle ta en titt på hva det koster og tilgjengelighet. Der var det plasser og ikke bare det, men jeg fant ut at med MC Plus eller hva det heter så er det innafor å få Plus for to til den nette sum av 60000 EB poeng når man reiser nesten 6 timer. Likevel, den rå latteren kom da jeg så hva SAS har introdusert som beskrivelse på reisekomforten: Det er greit at SAS skal selge, og selgere smører litt på. Men å kalle komforten ombord en 737 for FLOTT... Dæsken hainn steike som de sier nordaførr, makan til oversalg skal man lete lenge etter .
Hehe, det har jeg tenkt over også.. "Komfort om bord" er et ganske vidt begrep der i gården, inkludert det å kunne kjøpe mat/drikke/gaver...
Komfort er jo et relativt begrep ... Noen sier "Dæsken hainn steike" om komforten på FlyViking også ...
Tanken var nok mer at skal de ha håp om å fortjene/beholde vår tillit og lojalitet må de fremstå som om de tar sine forpliktelser på alvor.