I morgen går aviator ved AES, BOO, HAU og KSU til å håndtere SAS, mens WGH vil starte med Norwegian.
Kan forøverig bekrefte at SAS kontrakten innebærer også deice.
De stasjonene hos aviator som ikke har hatt deice før har bygget opp deice anlegg - dette vil være til fordel ved feks KSU og AES hvor WGH har vært eneste tilbyder av deice og kun har hatt 1 deice bil samtidig med flere fly som skal avises samtidig.
For AES, HAU og KSU så har aviator kun handling på SAS, hvilket vil si at i prinsippet at SAS vil ha «egen» deice bil og vil slippe å måtte vente i deice kø.
Aviator i Bodø har vist bygget nytt deice anlegg (byttet ut det gamle) og fått ny deice bil.
Som handling agent ved en av de overnevnte stasjonene så håper jeg at folk er tolmodige med oss den første uken, det å håndtere SAS blir veldig annerledes for oss kontra Norwegian. Det er flere ansatte som skal læres opp i nytt produkt. Kan ihvertfall røpe at ved min stasjon så har vi stort fokus på å bemanne innsjekk innenfor 2 timer til avgang, noe som vil føre til en del mer tilgjengelighet der kontra hvordan tilbudet har vært før
- vi har også stort fokus på å følge produktet SAS har, så her blir det konsekvent boarding gruppe 1 først.
Vi er veldig spente og gleder oss til å starte.
Vis alt...