Selger FLEX-billetter tur-retur Oslo til/fra mange norske byer

Tråd i 'Norwegian Reward' startet av Jan Fredrik, 04. nov 2018.

  1. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,803
    Likes mottatt:
    1,693
    Bonuspoeng:
    113
    For å tydeliggjøre: Disse billettene er kjøpt billigere enn hva enn FLEX-billett kan fås for på Norwegian.no i dag, og jeg kan derfor tilby de til en billigere pris!

    Hvis noen skal fly fra Oslo til enten:
    Trondheim, Bodø, Svalbard, Ålesund, Haugesund, Kirkenes, Bergen, Molde eller Stavanger. (Muligens også motsatt vei)

    Så har jeg én tur/retur FLEX-billett med Norwegian til hver av disse destinasjonene som jeg ønsker å selge. Til Trondheim har jeg tre stk.!

    Kan brukes på hvilken som helst avgang med ledig plass og kan endres så mange ganger du vil. Også navneendring er gratis.

    Inkluderer 2x20kg bagasje, 15kg håndbagasje, Fast track, setereservasjon og noen av dem Priority Boarding (kanskje alle?).

    Jeg kan hjelpe deg med å endre navn og dato første gang, etter det får du de inn på Norwegian-profilen din og kan enkelt endre dato og tid så mye du vil.

    På noen av rutene kan man snu reiseveien, jeg kan sjekke om det er mulig på den du er interessert i og hjelpe deg med dette.

    Spesielt nyttig hvis man skal fly rundt juletider eller andre tidspunkter med svært dyre flybilletter!

    Send meg en melding, så finner vi ut av en fornuftig pris.
     
    Last edited: 04. nov 2018
  2. Eksempel

    Eksempel Medlem

    Innlegg:
    101
    Likes mottatt:
    96
    Bonuspoeng:
    28
    Kan du ikke bare avbestille dem? Flex billetter gir full refusjon.
     
  3. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,803
    Likes mottatt:
    1,693
    Bonuspoeng:
    113
    Jo.

    Men tenkte kanskje noen her kunne være interesset i å kjøpe de av meg litt billigere enn hva man kan på Norwegian.no :)
     
    ina, indahla and snartur like this.

Del denne siden