Solgt God tur! Har også 5000 Norwegian cashpoints. 15% Rabatt så spar 750 kr om du skal på familetur snart.
Nytt sas gavekort tilsalgs. 5200 kr selges med 19% rabatt Blir vel omlag 4200 kr ergo en tusenlapp spart. Utløp neste sommer.
Bump! En tusenlapp her og en tusenlapp der- snart er du millionær! Fortsatt ledig. Samt også 5000 Norwegian cashpoints. 15% Rabatt så spar 750 kr om du skal på tur snart.
Tror nok du må øke den rabatten skal du få solgt disse nå Og nei, jeg er ikke interessert. Sitter selv på rundt 2500 CP som jeg ikke aner hva jeg skal gjøre med. Er vel like greit å bare beholde i tilfelle DY faktisk overlever.
Hehe ja, men dette var altså mens de faktisk fløy. Jeg har istedet kjøpt opp en del DY points i det siste. DY varer uansett frem til sommeren og vaksinen er på vei
Dersom andre er i samme situasjon med voucher som går ut på dato anbefaler jeg å bare å bestille en dummybillett som kvalifiserer til å få ny voucher. Bestilte en enveis ut av landet til 399, ventet til 24 timer åpent kjøp var gått forbi, og ba om voucher. Dagen etter tikket det inn en ny voucher på 399 med 1 års gyldighet.
Selger to voucher 1 x Verdi NOK 4936, selges for 4500 1 x Verdi NOK 3949, selges for 3500 Gyldig til 2023-03-31
På tur med oneworld? Selger 2 e-Voucher med BA, verdi kr.6.138,- Selges samlet for kr. 5.200,- Flights booked using your eVoucher must be completed by 30 September 2023. View our frequently asked questions for more information.