Sen søndag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av funkenstein, 06. jan 2019.

1. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,224
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra London!
    Her nytes en sen, første, frokost og solen truer med å bryte igjennom skylaget.

Blir vel vanskelig å finne en sportspub som viser Tour de Ski, men NRK på mobilen duger vel.

Ha en fin søndag, uansett hvor bratt monsterbakke dere står overfor!:)

Earl, SAJblue, Eddie47 and 2 others like this.
  2. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,783
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra Rygge Supercharger!
    Liten ladepause for å lufte hunden og være sikker på at vi kommer oss helt hjem..

Siden vi var bortreist i julen, skal vi feire julaften i dag med blant annet en liten nevø.
    Det er også 13. dag jul, eller Hellig tre kongers dag.

Alt for lenge til neste helg!

Earl, Eddie47 and ArthurDent like this.
  3. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    God søndag!
    Jeg har vært kul/dum nok til å skaffe ungene hver sin laptop nå. Det betyr i praksis at det er roping og skriking fra kjøkkenbordet fra tidlig om morgenen og ut dagen.
    Ytterligere forverring av situasjonen skjer stadig da nabolagets unger og deres respektive surfeplater inntar de resterende plassende rundt spisebordet med konsekvens av at støynivået øker med en faktor tilsvarende antall nye unger i huset..
    At mine i tillegg har fått et headset hver fra diamond goodiebaggen gjør vel egentlig bare slik at ropingen må økes betydelig for at man skal høre hverandre.. heh..

Konklusjon; jeg trenger en kjellerstue med lydisolering til å stue bort disse ungene :D Godt jeg også har støydempende hodetelefoner....

Ha en god søndag!

Kristian, OyvindN, Earl and 5 others like this.
  4. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,662
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag.

Ikke noe hjemmekontor, ikke noe jobbing men kun sporting på TV og sjekking etter flybilletter.

Ha en flott søndag folkens, spesielt for de som er ute å flyr

Earl, holmen and Eddie47 like this.
  5. Sikiduck

Sikiduck Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,220
    Bonuspoeng:
    93
    God søndag!

Snart skal gutta ut i monsterbakken i TdS. Blir herlig!

Forresten. Norge til Bangkok. Hva er rimelig pris dit? Aaner ikke hva som er billig og dyre billetter dit. Tenker i økonomi først og fremst.:) I vinterferien nå.

Earl liker dette
  6. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,931
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra bollestua på Flesland. Her streamer jeg Tour de Ski og venter på WF 591 til KRS. Forholdsvis bra belegg her inne, og trivelige resultater på skjermen. Ha en fortreffelig søndag rund baut.

Wiolenze, Earl and holmen like this.
  7. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,649
    Bonuspoeng:
    183
    God sundag frå Sunnfjord. Arvingen planlegg tydlegvis ei karriere som flyalarm og trena hardt i natt. Det vart lite søvn, men Formen er overraskande god. Sheppard’s Pie i omnen og snart er det kveld. Ei veke att til pappaperm og ni dagar att til årets fyrste flytur som går til Krakow med Kjosebassen.

Kristian, Earl and holmen like this.
  8. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,931
    Bonuspoeng:
    183
    Og ny god ettermiddag fra et forsinket WF 591. Sent innkommende crew fra et AES fly. Og så er det selvfølgelig en som har fått bagasjelapp med beskjed om å sette den litt store kabinkofferten ved trappen. Den har han selvfølgelig lurt med seg inn i kabinen, og forsøker det fysisk umlige: å få den inn i bagasjehyllene på en Dash 8-400. Der bidro han til ytterligere forsinkelse:mad:

Last edited: 06. jan 2019
    Earl and holmen like this.
  9. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,028
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra LHR terminal 5.
    Etter noen fine dager med fotball i UK er det tid for å vende nesen hjemover, må vel på kontoret i morgen er jeg redd...

BA har satt frem både vanlig og rose champagne så da har man litt å teste mens man venter på BA 770.
    20190106_154642.jpg
    Skål og god søndag folkens:)

Kristian, holmen, Upsaker and 4 others like this.
  10. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,296
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Trondheim
    Jula er kastet ut, ungene har kommet inn etter å ha vært kastet ut og snart er en hel arbeidsuke kastet på oss. Akk ja....:)

Ha en flotters søndag :D:D

ArthurDent, holmen and Earl like this.
  11. pineapple_juice

pineapple_juice Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    779
    Bonuspoeng:
    93
    Kvelden byr på flybussen Fredrikstad-Gardermoen... deretter en time i innenlands-loungen... Mens jeg funderer på hvordan jeg skal svi av årets CT (i First selvfølgelig) som jeg ganske snart har nok poeng til.

ArthurDent, holmen and Earl like this.

Del denne siden