Da var det tid for retur og her hadde jeg spandert på meg plass foran gardinen. På alle disse 6 leg-ene er det vanskelig å kritisere Lufthansa for noe. Alle fly i rute, proff betjening og god service. Beste flygningen var fra FRA til MUC hvor det var skikkelig god stemning. Der kom også senator anerkjennelsen ved at purser kom å håndhilste og om det var noe måtte jeg bare skrike ut. Jeg startet uansett i DUB term 1 i det som heter terminal 1 lounge. Ikke noen høydare, men helt greit med en liten bar hvor en kun får 2 enheter drikke. Sjekk nederste avgangen her til Ryanair: Servering første flight til FRA: Fremme i FRA hadde jeg forhåndsbestilt noen nye øretelefoner på Lufthansa worldshop for voucher jeg mottok for fadesen med matservering i First class tidligere i år. Selvsagt valgte jeg den som lå lengst unna så ble litt stress. Da var det digg med en dusj i senatorloungen: Ellers en sjelden stille Senator lounge en lørdag ettermiddag: 2. servering fra FRA til MUC, med flytid 35 min var dette imponerende: Deretter en Avionic i senator loungen i MUC før Oslo flyet fikk gate change til K satelitt gatene så måtte ta tog: Siste servering på MUC til OSL så skal Senatoren være i boks: