Vi bestilte flere reiser mens vi fortsatt var gull. Nå når den siste reisen skal gjennomføres får vi beskjed om at vi må betale for disse reservasjonene. Er dette noe nytt? For å utdype, setereservasjonene var gjort for nærmere et år siden, det var et sete som hadde falt ut. Dette skulle vedkommende fikse uten vederlag. Nå når jeg sjekker nettsiden står det at jeg må ta kontakt med SAS for dette. De er ikke villige til å gi seg. 3000 er alt for mye for oss å betale...
Det er jo helt sikkert plass til dere ombord. Om dere ikke vil betale 3000 kan dete jo bare velge seter ved innsjekk 24 timer eller så før innsjekk?
Seter ble reservert som EBG ? Og nå er status vekke, sas har flyttet på dere ved feks flybytte eller av andre årsaker ? Da tror jeg dessverre dere ikke kommer lagt og må betale eller vente om du Ikke har noen i reisefølle som er EBG+.
Ok, takk. Sas hadde ikke flyttet oss, men et av 6 reserverte seter hadde falt ut. Når dette ble endret forfalt altså hele summen. Er det 22 timer før avreise man kan sjekke inn å velge sete?