Har kanskje noen erfaring med det? Har booket en SkyTeam reise i biz og én av legs er med AA. Jeg har fått et eget bookingnr. for dette flyselskapet, men når jeg logger på deres nettsider, er alle valg for å endre noe eller legge til inaktive
Du kan prøve på chat hos SAS, de har tilgang til å velge seter hos mange av ST-selskapene. PS: AA = American Airlines.
Jeg tror jeg vet hva du kan gjøre. Dersom valgene er deaktiverte på Aerolineas’ hjemmesider, kan du antakelig fikse det ved å snakke med deres bot på WhatsApp, +54 9 11 4940 4798. Du ledes gjennom en flervalgsmeny. Pussig løsning, men funker. Tror de har engelsk som valg også.
Tusen takk for tips! Det var ikke helt slik som du viste på bildet, men jeg fikk god hjelp av chatboten likevel Jeg fikk nemlig tilsendt en lenke til én av deres nettsider (ikke hovedsiden), hvor jeg kunne velge seter
Merkelig nok, men agenten hos SAS sa at de ikke kunne se bestillingsreferansen min hos AR (takk for rettelse ), selv om reisen var bestilt via SAS. Da stoppet alt på en måte der.
Vittig. Altså minst tre separate prosedyrer for å velge sete, hvor det ofte ordner seg til slutt på et vis. Argentina i et nøtteskall
Noen som har tips til chatboten til AR? Jeg får ikke opp noe ala dette, kun en lenke som går til hovedsiden deres. Mine kilder (checkin-desken på SLA) sier at man har mulighet til å legge inn setevalg 2 dager før, men før dette ønsker de like under 10k ARS pr sete hvertfall.
Fikk ikke chatboten på WhatsApp til å spille helt på lag, men sendte dem en melding på Facebook Messenger. Fikk svar innen et par timer - og de fikset setereservasjon umiddelbart uten noe problem!