Hei og hå BA var dyrt og SAS hadde den merkeligste revenue management jeg har sett. Skulle booke Oslo - Denver, men sas.no tillot meg ganske enkelt ikke å kjøpe business begge veier. Valgte jeg business den ene veien, så forsvant muligheten på den andre. Digresjon til side... Valget fallt dermed på United.com og Oslo - New York - Los Angeles - Denver - Frankfurt - Oslo. Er det noen som har innspill på beste seter på United sine 757'er (to første leg er med dem) og Lufthansa sine gamle 747-400? Alt er i business.
Jeg har kun erfaring fra sete 50B på Lufthansens dumbojet, så her kommer jeg til kort, dessverre. Men skal du fly P.S fra JFK til LAX? I så fall finnes det en relevant test av det produktet på bonusfeber.no http://bonusfeber.no/united-premier-service-fra-new-york-til-san-francisco/
Samme erfaring som meg fra LH dumboene det. Trivelig var det ikke baki der. P.S er det neppe. Flighten går fra EWR, men setekartet viser samme stolene som fra Oslo
Fnate: Opplevde samme feilen på SAS sine sider.. Fungerte dog om jeg på første side (søkesiden) valgte at jeg søkte på Plus/Business-billetter og ikke "Våre laveste priser"... Jævla snodig SAS IT feil!
Ah, rektig. Jeg har sendt dem en "feedback" på det med spm om det er en bug eller planlagt, og ba om feedback. Men nå har de visst 5-6 uker behandlingstid på slikt så det blir spennende å se.
LH 747-400 har jo First oppe i Anden Etage - saa om du kan velge sete fremme i nesa (Rad 1-4) er det bra, men jeg har observert at de setene ofte er reservert for Senator. Satt selv rett bak "Door 1" 9A som var helt OK.
Har flydd på rad 1 i nesen et par ganger, synes det er helt suverent på de flyene om du først er i business, veldig privat feeling og jeg digger kurven på flyet der fremme. Litt mer lesesal lenger bak synes jeg, med 2-3-2. Fikk reservert rad 1 som EBG for et par år siden hvertfall. PS komisk høydepunkt fra ene turen var pre-departure sjampis, hvor jeg spurte om dette virkelig var ekte sjampis. Svar: iz a German sparkling Champagne…hehe, Sekt altså. De hadde bedre varer i luften.