"Fra 15. juni legger vi til en presisering: Du kan spare inntil 500 kroner per måned og inntil 2 500 kroner per år på varekjøp." Og jeg som hadde tenkt å gå over til Shell Mastercard fra 15. juni når Cresco Car Premium blir lagt ned fra samme dato.....
Betyr vel kun noe om man passerer kr 50.000 i måneden eller kr 250.000 i året? Og da bør man vel uansett ha andre kort.
Når de ikke lenger tar Payr så er det vel ikke noe fornuftig å bruke det til annet enn evt å fylle tanken på Shell evt... da holder 50.000 i måneden for meg ihvertfall
Jeg kuttet helt ut Shell MC da de droppet Payr. Nå husker jeg ikke lenger koden til kortet en gang. Denne begrensningen har vel uansett ikke den aller største effekten i praksis, i alle fall ikke for de fleste, selv om jeg i min ukonsentrerte hast først leste det som om de ikke lenger ga Trumf for omsetning over 500/mnd og 2500/år. I disse slakte-kredittkortfordeler-dager overrasker åpenbart ingenting meg mer.
Tja... mener jeg hørte at han vurderte EL biler i framtiden hvis dem tok AMEX/SAGA etc Eller hva sier doktoren selv @drsyk ? Uansett, ALDRI undervurder og ha med en lege på IF tur! Sånn som vi koser oss på tur kan det plutselig stå om liv og død Jeg tror jeg ble førstemann som trengte «lege» hjelp på LHR fordi @Stuttfeiten ikke stilte opp (PS: Du spanderer neste glass i Loungen på neste tur Stuttis!) Edit: @Stuttfeiten du skylder @drsyk og hans bedre halvdel et glass også neste gang grunnet ditt fravær! Unnskyldninger godtas ikke
For min del røyk dette kortet nå. Jeg er i samme båt som @Scandipendler og har ikke brukt det siden det ble nada trumf hos Payr. Når eposten kom i går ble det logget inn, og sendt melding om oppsigelse pga rasering av vilkår. Med alle disse kortene man bruker så er det en del tunger som skal holdes rett i munnen
Hehehe, Jeg har max mitt SAGA, jobber med konas nå samtidig med AmEx hennes(CT3) , har endel opppussing av ytre fasade, både mur betong, kledning osv... Shell er nødstilfelle, den samler støv i lommeboken. Må oppdatere Excel filen på hvilke kort goder en får, Shell er jo ganske begrenset, om en har DNB Saga, først når begge SAGA er MAXa, snakker vi Shell. 100liter bensin tank på ene bilen, andre tar 80 l, ligger vel i snitt på liter mila på min, kona har hybrid som går elektrisk 50% av tiden(2liter ræl på over 2 tonn tung bil)
EL bil er bestilt etter råd ifra sjæfs Ingeniøren @Eddie47 ble en BYTON, men kun bestilt ikke kjøpt, vår hustand krever 2 biler, så kona får EL-bilen. Har bensin inntil staten endrer regler for bil i næring Porsche kommer med en fresh EL-bil dog koster skjorta... Holder med en bil som ruinerer skatte beløpet jeg må innbetale til staten...den private er best å ha en gammal en. Til informasjon har du IKKE sett doktoren sørpe full, da går vi for 1.plassen om på "bærtur", både mobil og lommebok er mistet i tidligere liv. Derav avtale på forhånd hvem gjør hva. Ja takk tar et glass Dom P, helst en flask. PS har du bestilt billetter til HKG @Misterix ?
Er det slik at man kun kan tjene 500 KR i bonus hver måned, eller at man kun får bonus for et forbruk på 500 KR?
Maks tjene 500 per måned i bonus, dog begrenset til maks bonus 2500 per år. 500 i inntjent bonus tilsvarer et forbruk på 50.000. Bonus for et forbruk på 500 kr = 5 kr så det ville vært litt vel dårlig, selv i disse tider...
Ble kvitt elbilen forige uke og er tilbake i en bensinbil (vel, hybrid...), så må finne ut av hvilken kortkombo som funker best. 45 liter bensin blir da 18 trumf-kroner, som blir til 270 EB poeng. Får man i tillegg 1% bonusen på beløpet - f.eks 700kr blir 7 trumf-kroner, som blir 105 EB-poeng til?