God fredag fra en nokså grå og regnfull Oslo. Deilig å komme hjem igjen! Faktisk har jeg tatt med meg noen souvenir fra Bangkok. En av grunnene til Bangkok-besøket nylig er å besøke en barndomsvenn som jobber i EVA og moderselskapet EVERGREEN. Jeg ba om litt ekstra som kan deles ut på et forumtreff, kanskje årets julebord.
God morgen fra godstolen. Siste feriedag, på mandag er det på’n igjen. Skulle vært på Hammerfestdagene men denne gangen ei, takk til SAS for det. Men så blir det en 50-årsfeiring i Hammerfest nest måned istedet. Blir nok bra uansett Poengbingen er slunken, og det roer bestillingsfingeren, så foreløpig ingen nye planer. Ha en flott dag!
God formiddag fra hovedstaden. Pissregn og kaldt, og ser det er meldt mye lignende fremover. Blir da automatisk reisesjuk så jeg ser på turer sørover neste uke, men må være hjemme både mandag og fredag så det blir isåfall en kort tur. Og jeg må strengt tatt jobbe også...
God formiddag fra MBT. Godt å se at det er mange på reise ute i den store verden. Her er halvdag hjemmekontor unnagjort, nå skal vi kjøre mot regnet. Nærmere bestemt Haaheim Gård utenfor Bergen. Edit; Kred til @Eddie47 så langt, ikkeno regn enda. Men er bare halvveis;
God formiddag fra solstolen, har masse sand her også, men tenker jeg skal la mesteparten ligge igjen - stort sett er det jo i realiteten pappegøyefiskens etterlatenskaper vi snakker om Ha en flott fredag!
God fredag fra Cartagena Nett stappet i seg gode mengder tapas, servert på restaurant med kun spansktalende personale God mat og antagelig funnet en gjøymt perle
Foz do Iguazu. Hadde nok gitt deg et halvt poeng i bildekarusellen på dette Det var egentlig ikke en kafe, men et iskremutsalg. Vi stoppet her etter å ha gått over brua fra Paraguay, her kunne vi nyte en deilig is før vi tok en Uber til hotellet. En liten teaser fra reisebrev som kanskje kommer: Ikke et dårlig sted å tilbringe en ettermiddag, men vær obs, man kommer til å bli gjennomvåt om man går hele veien ut til tuppen av brua her.
Det skal jeg prøve å få til. Sitter ved poolen nå og tenkte å skrive litt, men den **** laptoppen har batteritid på ingenting så den døde etter kort tid, og det er selvfølgelig ingen koktakt her... Men jeg har 6 timer i Bogota på returen, litt usikker på om vi skal forlate flyplassen eller ikke. Mulig vi blir sittende og jobbe litt i stedenfor. Fikk forøvrig diamant lounge access på veien ned. Det var en ganske ok lounge. Tror de trodde jeg var Avianca diamond da det stod SK Diamond på billetten.
Du gikk til venstre ved skranken og ikke til høyre inn i Sala Vip ikke sant? Fikk den inngangen selv, som *A Gold og diamant hos SAS på det tidspunktet, mens søster og mor måtte gå til høyre.
Her kan du lese litt om besøket til Igauzu fra den Argentinske siden https://insideflyer.no/forums/threads/junior-og-senior-krysser-ekvator-og-besøker-ny-verdensdel.14021/page-2#post-306250 Mulig du må finne et annet flyselskap fra Buenos Aires hvis det er utgangspunktet.
God fredagskveld fra hovedstaden. Første arbeidsuke etter ferien er gjennomført, egentlig ganske fint å jobbe litt nå i juli når de fleste andre har fri for det betyr få møter og veldig rolig i innboksen. Til uken skal man på flytur både med jobben og privat, så det er jo fint å ha litt å se frem til. Men først nå skal helgen startes med litt godt drikke og kvartfinale i EM. Nyt fredagskvelden folkens
Hei fra nord! Dagen startet optimistisk med nyinnkjøpt summerfun og 9,9hk. Selvfølgelig startet den på første draget! For så å dø etter 10 sek… Og etter 6 timer med å finne ut at man fremdeles kan lite om påhengsmotorer, tar jeg meg en dram og håper at skiten har ordnet seg til imorgen. Nå har jeg lært hvordan en forgasser ser ut inni, bensinfilter, plugger, kondensfjerner og youtube var jeg innom. Så, hallaluja, så starter remediet, holder seg på tomgang i 30 min, kun for å dø når vi akkurat hadde fått den ut på fjorden og opp i plan. Så starter den igjen, men dør så snart vi har mer enn 30% turtall. Herre. Faan. Den ginflaska ryker nok i kveld.
Ny tank, ny bensin, lufteskrue er åpen. Forgasser er renset etter beste evne. Nabotips er bensinpumpa. Det blir imorgen. Av og til skulle man ønsket seg innom mask&mekk-linja på vid.gående.