Oppdatering på SQ flymaskiner oktober 2019: https://mainlymiles.com/2019/10/singapore-airlines-fleet SQ har fjernet aktive tilbud på den norske siden, så da tenker jeg vi nærmer oss høstens Getaway salg som pleier å komme ultimo august. https://www.singaporeair.com/en_UK/no/special-offers/flight-from-Oslo Belegget i Business varierer bra med utreiseflyplass, ukedag og sesong. Har vore med på alt fra 20% til fullt hus ex-Europa. Sofasetet 2006J er ca. 23 cm bredere og ved vindu har du sidehylle/oppbevaring som vel er bredt nok til en improvisert dyneseng/bassinet, den finnes ikke på det nye 2017J setet. #tenkemegom – kanskje ikke så lurt å legge ungen der, men poenget er at du har mye boltreplass i sofaen.
"To celebrate Singapore Airlines’ inaugural non-stop flights between Singapore and Seattle, we invited Seattle-based producer and multi-instrumentalist Chong the Nomad to transform the Airbus A350 into a musical instrument and compose this one-of-a-kind music track." SQ028 SIN0925 – 0905SEA 359 x135 SQ027 SEA1040 – 1725+1SIN 359 47 SQ027 SEA1040 – 1730+1SIN 359 26
Vet ikke helt om jeg er i den rette tråden, men det gjelder uansett SQ så det kan ikke være så veldig feil. Hvis vi ser bort fra lounger osv, holder det med 90 min connection på LHR? Planlegger ankomst fra OSL og tur videre til SIN. SAS ankommer 09:20 (ihht ruteplan) og SQ flyr 10:50. Alternativet er å reise bort på kvelden før.
Hvis man ser bort fra loungebesøk, slik du skriver, og flyet fra Oslo er sånn noenlunde i rute, holder det med grei margin. Og du har vel uansett gjennomgående billett? Hadde selv to timer connection i fjor og rakk en time i lounge. Dog kan det være stressende hvis det oppstår forsinkelser, så personlig ville jeg dratt over kvelden før.
Kan en benytte first class innsjekkinga på Changi når en kommer inn med SQ F og ut med SQ C? Har 22 t i Singapore og bor i byen
Det er utgående klasse og status som teller for hvor du kan sjekke inn. Har ikke prøvd selv med Businessbillett, men det er alltid flaut å bli sendt videre. Fra bilen til airside på Changi med SQ tar uansett under 10 minutter, inkludert passkontroll.
Gode nyheter Du kan nå bli brisen på enda en type champagne hvis du finner riktige billetter hos SQ. https://youhavebeenupgraded.boardin...rst-3-champagner-neben-krug-und-dom-perignon/
Singapore Airlines er en av de største operatørene av Airbus A350. SQ har 41 maskiner i drift, med 7 til på vei inn. Slik ser vinduene ut under installasjon.
SilverKris lounge på Seoul Incheon T1 (ICN) er tilbake. Kilde Flere bilder her: https://www.instagram.com/prestigegorilla
Hei! Ble det så du satt på rad 96? Hvordan var det? Klarer ikke se at du skrev noe om det i ettertid... Edit: fant trip-rapporten nå
Er du sikker på dette. Har hørt flere har F-innsjekk og TP med F inn og C ut så lenge Singapore ikke er final destination. Kan ta feil altså og skulle gjerne ha fått det bekreftet, ene eller andre veien, da vi er i samme situasjon om ikke så lenge
Det er flere rapporter her om at en slipper inn på TPR med F inn og C ut om en er i transit. Kan ikke helt huske om det også inkluderte F-innsjekk om tar seg en tur ut i transit.
Om du ankommer T3 så kan du spasere opp til First check-in og spørre – før dere drar inn til byen. De ansatte står for det meste og kjeder seg, de blir sikkert glade for besøk. For meg så høres 22 timer ut som en stretch på arrival benefits, men Changi er også spesiell mtp. check-in 48 timer før SQ flights.
En av postene refererte en 20t+ transit der angivelig de ansatte i TPR sa "see you tomorrow". Så det er nok innenfor, men du har nok rett i at regelverket presses litt. Usikker på om det er et stort problem, SQ har jo et sterkt kundefokus, så det kan jo hende de derfor lar det gå?
Da vi sjekket inn i PEK til Suits fikk vi invitasjon til TPR og boardingkort videre fra SIN i C. Hadde 22 timer i SIN men ble hjertelig velkomne inn i TPR ved videre forbindelse