Fant ikkje nokon naturlig stad å stille mitt I-landsproblem. Ser at dei nyere configene på SQ Biz har moglegheit til å koble på med HDMI. Vil dette fungere om eg vil koble på tablets for å vise ting med norsk tale for ungene, eller om me vil ta eit lite spill med Nintendo eller lignande? Nokon som har erfaring
Må ha med selv såvidt jeg vet. Har alltid det i reisebaggen min, 1m hdmi og overgang fra ipad/iPhone. Bruker det på hoteller m.m. Ganske ofte..
Et (ikke helt lovlig) triks er å koble en Raspberry Pie med RetroPie til HDMI-inngangen. Da får man sitte og spille NES og SNES-klassikere hele veien til AKL Flyet leverer akkurat nok strøm på USB til at det funker med Raspberry Pie, så jeg tipper det funker med NES/SNES classic!
Trur eg får klare meg med å koble på PC eller ta med Nintendoen. Men staum bør vel ikkje vera eit problem?
Er vel ein sånn overgang som trengst? https://www.mytrendyphone.no/shop/hoco-ua4-lightning--217882p.html På Mytrendyphone får du vel som regel 8% Trumf bonus.
Er Nintendo 3DS eller enda bedre Nintendo Switch et alternativ? Da er man ikke avhengig av IFE overhodet. Med Nintendo Switch kan man også bruke overgang fra USB-C til HDMI om det skulle vise seg at IFE har HDMI-inngang.