Gode nyheter for de som har gullkort i Star Alliance, og flyr fra Heathrow Terminal 2: Singapore Airlines har åpnet ny SilverKris Lounge. Se bilder og detaljer her. Har noen av dere besøkt loungen? Fortell gjerne om det i denne tråden
Kanskje jeg skal prøve denne på fredag... Var egentlig ikke planen å fly SAS, men dette er jo den eneste loungen jeg mangler i T2 rapporten min. Me får sjå...
Ikke noe for deg @KristianSk - de har ikke rødbeter med kanskje du kan trendsette classic Satay med Beet-root mos?
Gleder meg til rapport! Ikke at jeg har prøvd noen av de andre loungene på LHR ennå, men umiddelbart tenker jeg at det er fare for at "nachspielet" etter MegaDo blir holdt her den 13. mai...
Gode greier, ettersom en og annen SK flight driver å havner på T2B kan dette være aktuelt også for shorthaul. Blir å teste ut denne neste tirsdag.
Nå skal ikke jeg kuppe hele rapporten til @KristianSk, men en her er en liten forsmak Synes denne stolen var råtøff og passet Loungen utmerket. Tydelig inspirasjon ihvertfall Likte loungen veldig godt, en stor oppgradering fra SQ sin forrige i T3. I dag var det veldig stille her, men tipper det kan bli bra trangt her til tider også. Jeg rakk ikke teste maten.