Hei alle sammen! Jeg har i mange år booket reiser for venner og familie, og interessen for fly, hotell og poengjakt har vært der siden jeg var rundt 10 år. For å sette litt kontekst på galskapen er jeg for øyeblikket SAS EBD, IHG Diamond Ambassador, Radisson VIP, Scandic Level 6 True Friend, Accor Platinum og GHA Titanium. Jeg vet med andre ord hvor viktig det er med status og fordeler for oss her inne! Nå har jeg tatt steget videre og opprettet min egen lille geskjeft for å hjelpe flere med å maksimere hotelloppholdene sine. Gjennom mitt nettverk har jeg tilgang til en rekke "Preferred Partner"-programmer hos kjeder som IHG, Hyatt, Accor, Hilton, Melia, Marriott, Kempinski, Four Seasons, pluss mange flere (har også fordeler på enkelte hoteller i Norge). Det betyr at jeg kan booke rater som gir dere en rekke VIP-fordeler. Typiske goder inkluderer: Gratis frokost for to hver dag $100 i hotellkreditt (til bruk på mat, drikke eller spa) Tidlig innsjekk og sen utsjekk (ved ledighet) Romoppgradering (ved ledighet) Poengopptjening: Og kanskje det viktigste for denne gjengen – du tjener selvsagt egne poeng og qualifying nights (EQN) i kjedens lojalitetsprogram akkurat som normalt. Hva koster dette? Absolutt ingenting. Jeg tar ingen gebyrer for å booke for dere. Romkostnaden er som regel Standard / Best Flexible Rate, men i enkelte programmer matches også den rimeligste raten. Dessuten er bookingen i de aller fleste tilfeller fullt refunderbar helt frem til 24 timer før oppholdet. For dere som allerede har toppstatus: Selv om dere allerede har fordeler i deres favorittkjeder, kan det være mye å spare her. Dette er spesielt gunstig ved opphold hos kjeder der du ikke har status, eller ved bruk av kampanjer som "Bo 3 netter, betal for 2" (Stay 3, Pay 2). Skal du ut å reise og lurer på om hotellet du ser på har noen spennende tilbud eller ekstra fordeler på dine datoer, er det bare å ta kontakt. Til admin: Dersom dette innlegget bryter med retningslinjene for forumet, er det bare å slette det. Tanken var at siden det finnes lignende tilbud her inne (som lyst å prøve toppstatus og Bonussøk), kunne dette kanskje være et nyttig verktøy for forumets medlemmer. Håper dette kan være til nytte for noen her inne! Gi en lyd om dere vil teste det ut.