God morgen fra Aegean lounge intra Schengen ATH. Da er det tid for se to siste leggene av hjemreise. Aegean til ZRH og Swiss hjem. Senator ble bekreftet for noen dager siden, så gleder meg til Aegean. Loungen på ATH er ihvertfall helt OK.
God morgen fra Al Khobar Corniche i Saudi Arabia. Liten pitstop på løpeturen for å få i seg litt frokost. Det har endelig begynt å blitt så kaldt ute nå at det er mulig å løpe ute. Værmeldingen sier 30 grader men jeg tror det må være litt kjøligere. Relativt frisk bris er det også. Nå går turen straks videre, så får jeg se hvor langt jeg gidder å løpe. 6.99 km til nå. Ha en finfin lørdag!
God morgen fra Oslo vest. I dag blir det mulig en kino tur, om yngste datteren får ønsket sitt oppfylt. Etterfulgt av god mat på en av fruens favoritt restauranter. I mellomtiden er Sas i gang med opptrening av nye flyverter Ha en fin lørdag alle bonusnisser
Morn fra innenriksloungen på OSL. Ombooka etter crj ikke ville fly igår. Så har vi igjen havnet i crj-helvetet, og venter på innkommende forsinket shittyjet fra TRD… Jaja, frokosten i loungen var i det minste helt OK, jeg vil si mye bedre enn det de serverer på ettermiddagene. Når kan man begynne å bælje øl? Ha en punktlig lørdag!
Trivelige Trøndelag ..snø er det og! Begeistret barnebarn: «Se farfar. Det er snø ute!!!» Godt det bare er 4 dager til jeg sitter på flyet til Malaysia .. der er det ikke snø!
God formiddag fra Club Aspire loungen i terminal 3 i London. Snart er det avgang med Virgin Atlantic til Atlanta. Krysser fingrene for ledig midtsete siden vi skal lide oss gjennom ni og en halv time bak gardina.
God føremiddag frå eit snøkledd Sunnfjord. Madammen er i Oslo med systra, so då held eg og ungane fortet heime. I dag vakna eg opp til at husets 6 åring stolt kunne fortelje at han hadde laga røre til bananmuffins. Den bestod av bananer, melk og biola. Kjøkenet såg elles ut som eit bomba h***hus. So igrunn er det godt at madammen ikkje er heime. Seinare blir det lunch hos broder'n og litt småhandling, før det i god Stomperudånd vert pylser til middag. Note to self: Heng opp klesvasken!
God ettermiddag fra Guangzhou. Over halvveis til millionen, nummer ni blir Kenya Airways til Bangkok om et par timer.
God morgen! Hunden og jeg har hjemme-alene-helg, så vi sov til 10, og nå har vi forflyttet oss til godstolen. Og det er omtrent det tempoet vi skal ha hele helgen, tror jeg. Hadde jeg bodd i sentrale strøk hadde jeg sikkert bestilt mat på Wolt eller lignende, men sånt no har vi ikke her på landet. Så jeg må nok fikse noe selv.. Ha en fin en!
God sein morgen fra MBT. Fruen er nede å henter kaffe mens jeg «passer» hunden som fremdeles sover i midten; God lørdag folkens
God lørdag fra Poznan Business Lounge! Star Alliance Lounge finder sier at dette er en kontraktslounge hvor LOT har tilgang. Loungen selv sier at star alliance gold som flyr med Lufthansa også har tilgang, så her er vi Ingen kjempebra lounge, men dekker det grunnleggende.