Det har vel for andre som for meg vært litt styr med manglende poeng fra Sixt (som alle andre selskaper).
De har heldigvis en grei etterregistrering online, selv om det er smått patetisk når man på SAS siden sier at man ikke skal søke etterregistrering før det har gått 3-6 uker, og når man har etterregistrert sier Sixt at det kan gå ytterligere 4 uker til poengene kommer inn.
Det er ellers verdt å merke seg at det står:
Please note that adding a bonus program account number is not possible with your booking profile.
Please present your bonus program account number when booking each rental so that miles/points can be credited to your account.
Det betyr at man MÅ få kortet registrert når man henter ut bilen. Dårlig.
Etterregistrering hos Sixt: her
Du må ha faktura nummer (dette er ikke nummeret du får når du oppretter leieavtalen) og du må ha hva de kaller Internal Code, dette står ikke på fakturaen, men det de kaller "Kvittering" som du kan hente ned når du er logget inn, på den så finner du i øvre høyre del en label som heter "Internt nr:", nummeret til høyre skal du bruke.