SIXT status

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Fredrik81, 08. april 2019.

  1. Satyv

    Satyv Senior Medlem

    Innlegg:
    524
    Likes mottatt:
    1,273
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har Sixt Plat og har stort sett leid i Munchen, men har ikke spesielt god erfaring med oppgradering der. Jeg leide en BMW 7 serie (eller lignende) fikk en Mercedes S 350, jeg spurte først om de hadde en BMW, men det hadde de ikke inne. Når når jeg spurte om de hadde en større modell så sjekket hun, joda det hadde de. de hadde en S 500. Sweet, tenkte jeg og spurte om å få den. Det kunne vi, men til 65 euro ekstra pr dag.

    Har leid småbiler noen ganger og fått litt oppgradering, men ikke noe spesielt. I USA ble jeg tatt i mot som en VIP og fikk velge fritt blant alle bilene de hadde tilgjengelig utenom S500 og Corvette.
     
  2. Braxze

    Braxze Medlem

    Innlegg:
    199
    Likes mottatt:
    72
    Bonuspoeng:
    28
    Går dere for LDW?? Skader blir jo dekka av reiseforsikring :)
     
  3. Satyv

    Satyv Senior Medlem

    Innlegg:
    524
    Likes mottatt:
    1,273
    Bonuspoeng:
    93
    Noen som vet hva «som må til» for å bli Sixt Diamond? (Utenom å være Pandion/HON)
     
  4. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg fikk statusmatch fra Hertz PC til Sixt Diamond for noen år siden, men ifølge statusmatcher.com ser det ut som at Hertz PC nå matcher til Platinum dessverre.
     
    Satyv liker dette
  5. Satyv

    Satyv Senior Medlem

    Innlegg:
    524
    Likes mottatt:
    1,273
    Bonuspoeng:
    93
    Det må sies å være en god deal! Jeg skal leie endel bil fremover (3 uker i slengen) så jeg har et håp om at mitt 5 årige Platinum-medlemskap skal kunne gå over til Diamond med bakgrunn i mye leie.
     
    Travellingalf liker dette
  6. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Dessverre var den statusmatchen jeg fikk den gangen tidsbegrenset til ett år og uten nok leieforhold i det året så rykka jeg gradvis nedover rekkene igjen...
    Men, det høres ut som at du har en langt større sjanse enn meg til å rykke opp og forhåpentligvis beholde Diamond.
     
  7. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,659
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Vær oppmerksom på at status oppdateres mer med 10 x 3 dager leier enn 3 x 10 dager leier…
     
    Spielhaug liker dette
  8. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,659
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Undrer meg på hva som ligger i dette:


    • Prioritert: Har du glemt å bestille leiebil? Ingen problem. Sixt prioriterer din reservasjon om du ringer inntil 24 timer før utleveringstidspunkt.

    Betyr det at de garanterer bil, eller hva? Prioriterer… hva betyr det?
     
    Xflipper liker dette

Del denne siden