Det later til at siste flight med 737 (-700) blir 19/11 som SK737 () fra ARN til OSL. Avgang 18:37 og to timers flight. 3500 spenn, så sikkert «nåkka attåt» i matveien. Løp og kjøp.
Ingen spesielle vibes akkurat med 700-varianten men hadde jo kanskje vært gøy å hevet seg med på. Ikke stort som skjer en søndagskveld uansett
Kan sikkert "hakkes" ennå billigere en dette,men et raskt søk uten "hakking" viser på Sembo til 1771kr. Bruk Skyscanner: https://www.skyscanner.no/ Også husk at Skyscanner er dynamisk,så prisen forandres ca hvert 10 min. En t/r fra OSL kan fåes til 2125kr uten "hakking" Det kan også se ut til at denne flygningen ikke har "light" tickets,siden den inc 2 kofferter. Men hva som står er inc er litt Hubba-Bubba hos Reisebråer,aka ikke alltid korrekt.
Er jo litt moro da. Er vi en gjeng som er gira på å ta turen? Jeg er game Ta et formiddagsfly over og hygge oss i svenskenes gullstue en hel dag før ombordstigning. Ser at det bare selges en type billett. Og alle har prioritert ombordstigning.
Jeg er booket inn, bare å hive seg på. 1700 en vei så booker jeg en bonusbillett over på formiddagen. Var med på MegaDo farewell turen når siste MD ble faset ut.
Tror jeg fikk tak i en av de siste plassene. Når flyr folk over fra OSL? Burde være mulig å finne noe passende på F&F for utreisen
Slo til på eit sete i går kveld. Blir SK496 kl 13.55 frå OSL til ARN på meg, og først 4 timar på OSL etter morgonfly frå AES.
Fikk grabbet til seg et sete her også, i går kveld. Ble til at man booket turen på én booking fra TRD, selv om det ble litt dyrere enn å splitte opp. Mulig man endre slik at man reiser ned på fredag, og tar helgen i Stockholm.
Var også innom for å sjekke tidspunktet for flyvningen (og ledige seter), men er selvsagt på reise den helgen. Det hadde vært morsomt å være med, med en time ekstra i luften må de jo ha lagt inn noe ekstra. Kanskje til og med Go får servering av både vått og tørt?.
Haha Jeg skulle ta det når jeg kom hjem fra jobb. Det gikk ikke så bra Dere som fikk plass får sørge for å ha fyldig dekning av turen. Så får jeg kose meg på avstand med rapportene.