Skal på studietur..

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Epilef00, 17. juni 2015.

  1. Epilef00

    Epilef00 Nytt Medlem

    Innlegg:
    23
    Likes mottatt:
    9
    Bonuspoeng:
    3
    som tittel sier
    vi skal på en studietur/praksis i utlandet, vi skal til Nicaragua

    jeg lurte på, er det noe sted vi kan booke i gruppe, lønner det seg å gjøre direkte med flyselskapet eller med reisebyrå

    har litt ansvar med å se på flyreisen, så kan så å si velge ruten og sånt, er det noe dere kunne anbefale
     
  2. kwa

    kwa Høytflyvende

    Innlegg:
    36
    Likes mottatt:
    25
    Bonuspoeng:
    8
    Ofte er max antall du kan bestille direkte hos selskapet mellom 7-9. Enkelte opererer med gruppetilbud, f.eks SAS. Har relativt dårlig erfaring med SAS når det gjelder gruppereiser. Ga meg få alternativer og uhørt høye priser.
    VIA Egencia anbefales herfra. Brukt de på turer til både Europa og Asia på grupper med 10-20 reisende. Har også benyttet Ticket til Singapore, veldig fornøyd med de også.

    Ofte kan det være lurt å sjekke ut ruter på forhånd. Jeg leverer alltid en ganske konkret bestilling på hva jeg ønsker prisoverslag på. Det være seg datoer, tidspunkt, ønskede flyselskap osv.
    Tar du kontakt med de overnevnte selskapene vil du forhåpentligvis få like god hjelp som meg. Begge var utrolig fleksible på datoer, endring av billetter, navn osv. Lykke til :)
     

Del denne siden