Skjærtorsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Wiolenze, 17. april 2025.

1. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    44,044
    Bonuspoeng:
    293
    God skjærtorsdag fra onsdagen.

Hjemreise for en relativt kort helg.

United Polaris leverte bedre enn Club4 i SEA. Litt ventetid for bord men eller OK;

IMG_3764.jpeg IMG_3765.jpeg IMG_3766.jpeg IMG_3767.jpeg IMG_3769.jpeg IMG_3770.jpeg

Klok av skade for luftvaffelmat, jeg er forberedt;

IMG_3768.jpeg

Last edited: 17. april 2025
    Calling, Ruby, EndreD and 17 others like this.
  2. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    28,320
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra gullstuen OSL.
    Været i påsken ser ikke særlig bra ut, så vi booket en spontan påsketur til et sted med sol og varme:)
    IMG_0554.jpeg
    Ha en fin påske alle bonusnisser:)

Calling, Ruby, EndreD and 16 others like this.
  3. DJasko

DJasko EBD

Likes mottatt:
    2,313
    Bonuspoeng:
    93
    God skjærtorsdag! :)

I Mostar er der meldt regn, men solen skinner likevel litt da det dukket opp poeng fra DNB i dag tidlig (takket være kjøp av kjøkken).

Screenshot_20250417_074307_SAS.jpg

Kun 6,5k nivåpoeng fra diamant, regner med de tikker inn ifm flyturene og leiebilene som er planlagt i mai.

Nå er det ikke mer nivåpoeng å hente hos DNB, og da flytter vi spend over til SAS MC. :)

Ellers er det planlagt en litt lat skjærtorsdag etter mye farting i går. Slikt tenker vel de fleste når de ikke har planer, tipper kalenderen for i dag fylles raskt opp likevel.

Ha en fin en folkens!

Calling, haifinn, Ruby and 16 others like this.
  4. Flymunda

Flymunda Veteran

Likes mottatt:
    11,291
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Liffey lounge DUB. BA bruker den på morgen avgangene før 9 fordi er for fullt hos Aer Lingus. Utmerket her, men det spørs om flyet mitt faktisk vil gå før 9. Det tok nettopp av fra LHR 50 min etter oppsatt avgangstid. De to 2t20min på LHR inkludert bytte fra T5 til T3 ga i utgangspunktet lite tid til Eggs Royale hos Cathay F, litt lunsj hos AA Flagship first og flat white hos Qantas.

Radisson på flyplassen er bra. Hilsen fra sjefen som ønsket velkommen tilbake med litt sjokolade. Og med e-posten hennes. Ikke at jeg hadde noe behov for den, men å tørre og vise frem e-postadressen til seg selv som sjef er et tegn på at man tror på det man leverer. Som tidligere observert god mat for et flyplasshotell.

I går ble diamanten sikret. Også med et forsinket siste legg. Først prøvde cockpit på en myk svenskeknapp etter at vi hadde pushet ut fra gate. Så takset vi ut på rullebanen, stod litt lenge og begynte å takse ned rullebanen. Det er aldri et godt tegn. Tilbake til gate, ombord med tekniker, hard svenskeknapp, lukke dør og bort bro, oops alle papirer var vist ikke ferdig signert (trodde det skjedde elektronisk), tilbake bro og dør opp, signatur og så kunne vi fly.

To nye flyplasser står etterhvert på programmet. Hvis jeg rekker første forbindelse. Tror halen på flyet i midten skal nesten dit jeg skal, og med forbindelse dit jeg skal med ankomst noen timer før jeg skal være fremme, så kunne kanskje blitt med dem.
    IMG_4528.jpeg

Calling, EndreD, Ruby and 16 others like this.
  5. obay

obay Veteran

Likes mottatt:
    6,857
    Bonuspoeng:
    183
    God skjærtorsdag!

Jobbsakene er pakket bort og kaffekoppen er allerede fylt noen ganger. Båten skal få luftet seg og litt vedarbeid står for tur. Utrolig mildt og kurrant påskevær her ved trønder kysten.

17448722003563812012135490430420.jpg

Calling, EndreD, Ruby and 14 others like this.
  6. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    10,921
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Norree, like utenfor Robertson, ZA.
    Magisk på morgenen fra terrassen utenfor det lille huset. Forsøkte på litt stiløping med det som var et par hvite joggesko brukt tre-fire ganger tidligere, nå ser de ihvertfall visuelt ikke nye ut.

Frokost er inntatt og solen har vridd seg nok over til at den treffer bassenget. Eneste seriøse oppdraget i dag er å kjøpe noen flasker vin, ellers bok, sol, bassengdupp og generell hygge. Braai i kveld som i går, hvor vi fremdeles har halvparten av maten igjen.

Ha en sjukt bra en!

IMG_4035.jpeg
    IMG_4038.jpeg

Calling, RoadKing, EndreD and 15 others like this.
  7. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,544
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra E6.
    Kom oss trygt hjem til Norge i går, med en veldig hyggelig tur med Lufthansa. Kanskje siste long haul med dem? Hvem vet?
    Siste Star Alliance bonusreise er gjennomført. Litt vemodig. Turen med Lufthansa var veldig trivelig, spesielt på grunn av crew, som ikke visste hva godt de kunne gjøre for oss. Det ble noen glass med champagne, for å si det sånn! Har faktisk ikke tatt et eneste bilde ombord, det er ulikt meg. :rolleyes:

Nå har vi hentet hunden hos barnevakten, og er på vei mot landstedet i Østfold. Været er ikke så lovende, men vi skal ikke så mye annet enn å kose oss, så det går nok bra.

Ha en fin en!

Calling, EndreD, Ruby and 13 others like this.
  8. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    28,827
    Bonuspoeng:
    293
    God føremiddag frå Sunnfjord. Det spøker for egotrippen. Madammen nemnde for ei tid sidan at ho skulle på egotrip (til Oslo av alle fandens plassar) ei helg, og det var sjølvsagt same helga som eg hadde booka meg elevert billett til Afrika. Uff då. Sjølvforskyldt, men surt.

Calling, EndreD, Ruby and 10 others like this.
  9. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    13,298
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra en liten bygd 2,5 timer unna Bodø.

Ferdig med 13,4 km løpetur, som innebærer å løpe gjennom alle veier her minst to ganger. Tilbake til Oslo med SAS i morgen kveld for del 2 av påsken i Oslo.

Ha en finfin dag!

Calling, Flymunda, EndreD and 13 others like this.
  10. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    18,369
    Bonuspoeng:
    183
    God skjærtorsdag formiddag fra Numedal.

Siste hyttedag denne påsken. Nå må vi hjem og forberede reisen til MRU. Klær skal velges, forkastes og så revurderes. Temperaturen ser ut til å bli 25 til 28 grader hele døgnet, man trenger vel egentlig bare solkrem og anstendig tildekking.

Hotellvalget landet til slutt på Radisson, så får vi se om VIP status gir oppgradering til rom med plungepool.

Ha en fin dag!

Calling, haifinn, EndreD and 12 others like this.
  11. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    884,004
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra solkysten.. litt latere morgen nå når morgentornadoen er fraktet tilbake til Nord-Norge .. 37F7C5AF-57F7-48E8-B8C2-D0EFC104B55B.jpeg

Calling, EndreD, Ruby and 10 others like this.
  12. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    115,776
    Bonuspoeng:
    350
    God dag fra et passasjersete i god glid forbi Hønefoss. Et par dager med bading på Pers hotell Gol står på tapetet. De har sikkert øl, så jeg skal nok klare meg;)

Ha en fin en folkens!!

Calling, Ololsen, EndreD and 9 others like this.
  13. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    11,376
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra vest! Her har man hatt en skikkelig latmannsdag, kanskje naturlig etter å ha kikka film til kl2 og drukket øl attåt…
    Nuvel, nå sitter man i hulen på jobb og drikker kaffe. Må få fyllt opp poengkontoen slik at man får reist litt igjen.

Calling, EndreD, Flymunda and 6 others like this.
  14. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    44,044
    Bonuspoeng:
    293
    God kveld fra FCL KL på MUC. LH klarte endelig å by på noe spiselig;

IMG_3776.jpeg
    Og en påskeand.
    IMG_3775.jpeg

Min første Allegrisflight er gjennomført. Ikke noe jeg blir å fly omveier for en gang til.

15. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    35,094
    Bonuspoeng:
    293
    Hva var feil med Allegris?

16. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    44,044
    Bonuspoeng:
    293
    Hva var riktig? Kortere svar. Alle har tilgang til midtgang, positivt. Bra skjerm for de som bruker sånt.

Om en er 2 som reiser sammen på F og får sentersetene på rad en så er det bra. Så lenge ikke begge vil se på skjermen, det er bare 1 skjerm fordelt på 2 First! Makan.

Litt farget av uerfarent crew og overflod av HON så servicenivået var heller labert

17. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    35,094
    Bonuspoeng:
    293
    Jøss… Det er jo helt tullete.

Wiolenze liker dette
  18. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    12,345
    Bonuspoeng:
    293
    Bringer helt ny mening til temaet "couples seat". På negativ måte :(

jgroneng and Wiolenze like this.
  19. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    19,728
    Bonuspoeng:
    293
    En review her

RoadKing, Preference and Spielhaug like this.

Del denne siden