Fløy selv til EBD i fjor, allerede på god vei til samme nivå i år. Personlig men lite vitenskaplig observasjon: de fleste foretrekker papiraviser. Er selv midt i prime target for å bruke digitale varianter, eier alt utstyret som skal til. Men i en travel hverdag husker jeg aldri å laste ned aviser 22 timer før avgang, ei heller når jeg går ombord i flyet. Husker derimot å nappe med meg DN der det er tilgjengelig. Dette blir et savn for min del, men ikke noe jeg kommer til å henge meg opp i. Mulig dette er det som gjør at jeg begynner å lese aviser digitalt?
Ingenting er som en fresh start på mandagsmorran. En fresh start kan f.eks. være å holde seg til tema Takker for oppmerksomheten
Så: Aviser eller ikke. Får ikke sjekket ut brukervennligheten før om en uke, men skal forsøke å huske å laste ned noen varianter før avgang (er i utgangspunktet positiv til at man f.eks. har The Independent der). Jeg skal også lese meg litt opp på selvironi - kanskje det finnes et magasin for det i app'en?
OK. Reiser i GO, og regner med at jeg får enten vindus- eller gangsete. Da blir det vanskelig. Får se om jeg finner noe andre steder, eller låne Nokia 3210'en til en av de som sitter i midtsete i Plus for å lese om dette.