Da er dagen her!
5 uker til Australia, en drøm vihar hatt lenge
Og ikke bare det, men å fly first og bizz hele veien, er jo bare en drøm!!! Som jeg har skrevet i tidligere innlegg, både jeg og fruen har aldri før reist i annen klasse enn økonomi. For et lar år siden fløy vi til Maldivene og vi bare så med misunnelige blikk inn til venstre i business kabinen til Turkish sitt A330-300 fly. Og nå er det vår tur, og ikke bare bizz, men first også. Det er faktisk litt uvirkelig....
Noe av det mest spennende er at fruen ikke aner noen ting om at vi skal fly bizz og forst, var nære på under innsjekk, men klarte å snakke det bort. Så er veldig spent på hennes reaksjon!
Vår rute er Ksu-Osl-Fra-Icn-Sin-Syd. Lufthansa bizz til Frankfurt, Asiana first til Seoul og Singapore airlines til Singapore og Sydney. Prøvde å forandre til Lufthansa first i går, men pga nye regler gikk ikke det pga bare et stopp i Asia. Men jeg gleder meg like mye til private suiter med 32 tommers skjerm!
Tilbake er det Singapore bizz fa Brisbane til Singapore og Singapore first med The Private Room fra Singapore til Køben.
Nå sitter vi i gulloungen på Gardermoen. Hadde egentlig bare tilgang til den vanlige utenlandsloungen med bizz, men denne hadde de stengt så da ble det gull istedet. Helt greit, men ikke akkurat all verdens med utvalg. Det ble litt pålegg og snacks og selvfølgelig noen glass med sprudlevann
Fristende å bare hive innpå, men frykter en smell LITT for tidlig;-)
Neste: Lufthansa business med påfølgende Air Canada Maple Leaf lounge i Frankfurt!
Vis alt...