Fredagsteaser: Sjekk inn passasjerer, board passasjerer og stapp kofferter inn i fly på LHR T2. Jepp, utplassering!
Economy for MegaDo's koster mellom 649-999 USD. I tillegg kommer hotell, som i dette tilfellet betyr 2 netter (en i Stockholm, en i Frankfurt)
Leser fint på en A350 har jeg hørt... Som sagt, må se det an. Men ja, så vidt meg bekjent kan det lett komme en liten krasj der.
Har aldri vært med på disse før, men det virker utrolig artig, så jeg håper det klaffer for å kunne være med denne gangen.
Håper det er en long-haul også. Teaserene til @tommy777 er veldig myntet mot "slave-arbeid" i Europa.
Long haul charter blir det ikke, det koster alt for mye penger da selskapene vi jobber med tar en premium for å ta store ting ut av trafikk, samt at dersom vi har en long haul ut i verden, må du gange antall chartertimer med to, noe som kommer til å koste mer enn dobbelt så mye som vi tar nå. Jeg ønsker ikke å ekskludere en masse folk pga av for høy pris. Men, du kan jo komme til Chicago og fly rutefly sammen med rundt 100 andre over dammen til festivitetene?
Dette høres gøy ut, skulle gjerne blitt med! Men 14.januar går jeg ombord i SK907, så da går det ikke.
Hvaaaaaaaa? Skal alle sitte i Minus? Eller 738 med wifi for live-rapport. Da skjer følgende, jf OSL-BCN i august: 1) alle prøver å komme seg på allerede på 8-9000 fot. Ingen får det til. Samtaletema: kommer du deg på? Bruker du EB-nr som pålogging? 2) alle kommer seg på etter litt frem og tilbake. Samtaletema: *alle ser ned i hver sin telefon* 3) nettet blir overbelastet, og ingen får live-rapportert fra denne viktige begivenheten. Samtaletema: åååårrhhh, Tapatalk vil ikke laste! 4) samtlige gir opp, legger bort telefonene, og er faktisk sosiale. Samtaletema: har vi nok musserende, GT og Orrefors-glass?