venter i spenning, etterså det er tilbud nå bør jeg bestille en flybillett til OSL den 14 januar , eller bør jeg vente ?
Tirsdagsteaser: Det vil bli utlevert spesialproduserte vekkeklokker med svært kraftig lyd til nærmere utvalgte deltagere.
Ønsker datoer asap slik at disse kan fredes i vaktlisten Samme for påmelding, slik at F5 knappen kan fikses til den datoen
Folkens, Beklager sen oppdatering, men vi venter fortsatt på en klarering fra både SAS og Lufthansa på ett par ting før vi kan launche. Skal i møter i Europa til uken og håper å ha noe klart da.
Relax buddy... Neste uke "tommy-time" er HELT PLUTSELIG. Men den kommer alltid til slutt. Det er nok noen småting som må falle på plass.
For dere som har vært med på dette før; Har det vært, eller er det tenkelig at det kan bli noe, tilbud om fasttrack til f.eks. EB Gull etter et slikt arrangement? Ut ifra det jeg har lest, så ser det jo ut som det er gode connections inn til EB-folka herfra... Hvis ikke, så synes iallfall jeg selv at det høres ut som en finfin idé!
Helt plutselig, ja... Det har blitt en del komplikasjoner her, så det blir en del endringer før lansering selv om programmet nesten er det samme. ETA for lansering er om ca. 2 uker.