Hei, Vi er to par som reiser OSL-ARN-LAX(SAS) tirsdag morgen 06.55 med 1t50min connection på ARN før vi setter kursen mot LAX. Ser på YR at det ska snø på morgenkvisten og frykten for forsinkelser der vi mister flighten til LAX har slått meg som et senario. Med all ekspertise her inne kan sikkert noen komme med gode råd og info Er dette noe å bekymre seg over?? Burde jeg booke oss om til 06.05 flyet ti ARN??
Det er ikke enorme mengder som er meldt, så dette ryddes greit unna. Blir fort noen minutter venting på deice osv, så god tid er det ikke sikkert du får. For å være på den helt sikre siden ville jeg nok prøvd å komme med flyet før om mulig
Hadde jeg ikke bekymret meg om.. Skal jo over 1.5 time forsinkelse før det er krise med en såpass romslig connection tid.
Takker for svar folkens Da ser vi det ann til imorgen kveld, og evt endrer til 06.05 flyet om YR melder om mere snø. Skal overnatte på Radisson alle sammen fra mandag så ikke mye styr med å reise litt tidligere uansett. Takker!
Hvordan gikk det? Omvendt er det ihvertfall trøbbel. SK483 skulle gått 0920 og vi står her enda. Det er nevnt at snøen har skylden.