Snu i døra på DEL?

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Spielhaug, 31. juli 2024.

1. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,569
    Bonuspoeng:
    183
    Som VELDIG mange andre, forsøker jeg også å få til en LH F før tiden renner ut. Det ville seg ikke i 2019, da LH plutselig stengte alle kraner og la seg på 96-timers regelen vi har kjent siden.
    Men jeg ser det er endel som legges ut MUC-DEL, og med A380 også! Men for å få til dette på en liten langhelg, må man nesten snu i døra og ta samme maskinen tilbake. Er dette gjennomførbart i DEL, mon tro? Det er 1t50 turnaround

Wiolenze liker dette
  2. Krjemb

Krjemb Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,397
    Bonuspoeng:
    93
    Det er jo innenfor MTC. Så har jeg vel hørt et rykte om connection er litt byråkratisk i India. Men på den positive siden vil du vel bli møtt i døra av en LH representant som vil guide deg gjennom.
    Har ikke noen gode råd. Men det var hvertfall en betraktning.

Spielhaug liker dette
  3. Rapolo

Rapolo Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,628
    Bonuspoeng:
    183
    Man snur ikke i døren som på CPH eller OSL. Når man kommer av flyet går man med(?) trappen og kommer til ankomstnivået. Etter en god spasertur kommer man der hvor man enten går til connecting flights eller til immigrasjon. Hvordan veien videre til connecting flights er vet jeg ikke, men så lenge du er airside så bør 1:50 være god margin. Forsinkelser vil jo i utgangspunktet føre til følgefeil, så du er til en viss grad sikret mot det.

Spielhaug liker dette
  4. rimitone

rimitone Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,255
    Bonuspoeng:
    183
    Men samtidig, det kan ta evighet å komme igjennom ved connecting flights, gjorde det da jeg byttet der sist, på vei fra BKK. Men hadde hav av tid og flight videre var uansett forsinket, som ikke er helt uvanlig i DEL. Men som Krjemb er inne på, i first vil jeg tro det er noen som er klare for å sluse igjennom. Jeg var bare på C billett og kom en og annen som hadde meg seg folk forbi.

Spielhaug liker dette
  5. ccurrahee

ccurrahee Ikke helt statusløs da……

Likes mottatt:
    38,249
    Bonuspoeng:
    293
    På del må du gjennom en skranke for internasjonal transit. der må du snakke med en representant for LH, som vil være tilstede når LH ankommer, så viderer gjennom egen passkontroll og sikkerhet før du kommer ut i avganghsallen.

Denne ligger til høyre for rulletrappene som går ned til passkontrollen, og er godt merket.

Jeg ble sittende endel timer, fordi representat for innkommende fly var tilstede, men representant for selskapet jeg skulle med videre ikke var å oppdrive før et par timer før avgang.

Dette bør jo ikke være noe problem når du skal videre med LH ;) Som det blir sagt, du blir møtt av representant ved flyet og fulgt gjennom hele systemet, eventuelt fulgt helt til loungen. S

RoadKing and Spielhaug like this.
  6. Flymunda

Flymunda Senior Medlem

Likes mottatt:
    8,687
    Bonuspoeng:
    183
    LH selger MUC-BLR-CMB med 1t30min på BLR (siste legg med Srilankan) på vei ut, og 1t25min på vei hjem. Vet ikke om BLR er mer effektiv enn DEL, og så langt ikke gjennomført reisen, men LH må ha en viss tro på forbindelser ihvertfall der.

Spielhaug liker dette

Del denne siden