God solfylt dag fra Jeju! Den første på fem dager Så idag blir det bading for alle penga. Noen spesielle opplevelser/observasjoner fra Korea. Bilparkering med heis er forsåvidt ikke noe veldig spesielt i Korea eller andre asiatiske land. Har parkert på slike steder før i Korea. Vanligvis så kjører man inn i en heis, får oppgitt et plassnummer, parkeringsvakten trykker etasjeknappen og man kjører ut og parkerer når man har ankommet riktig etasje. Det spesielle hos Shilla tax free var at man etter å ha parkert i heisen, skulle man slå av tenningen, låse bilen og gå ut. Ferdig arbeid. Da må det vel være et system av skinner som flytter bilen til parkeringsplassen. Kult og enda mer kundevennlig Bilde fra når vi hentet bilen. Nå som det i følge @Eddie47 er blitt solkysten, så trenger vi ikke denne lengre i Bergen
God onsdag uten sol på himmelen, men det står sol på værmeldingen så det får vel holde. Startet dagen med å bli positivt overrasket over telefonsupport hos KLM. Nå skal det sies at problemet oppsto pga teknisk feil på nettsidene deres (og det har det vært MYE av), men jeg hadde ikke særlig forhåpning om løsning... (edit: nå viser det seg at de ikke klarte å få med fullt navn på den billetten, så man må vel ta en runde til... Blir vel krise om det mangler et mellomnavn)
God formiddag fra Trondheim Her er det litt kaos på jobb da noen sentral personer har tatt ferie uten at det er lagt opp til hvem som skal utføre jobben i deres fravær..... Man får vel brette opp ermene og ta litt sjefsavgjørelser i deres fravær da Ha en flott dag
Takk til Krinken som på P1+ sender fru Lindfors' flotte 'Så skimrande var aldri havet' og andre perler fra en svunnen tid! Ja, det måtte ut God morgen fra Øst-Finnmark! For to dager siden hadde vi vel over +20, i går var det halvert til rundt +10 – begge dager med sol. I dag, derimot, er det regn i lufta, vind i håret og +8. Her ein hundevakt igjen, noko som førte til at nabokatten som ganske sikkert har pandionkort til alle goder her i huset, valgte å returnere hjem til sitt eget hus, rett nok ganske slukøret Fra i ettermiddag er huset hundefritt og katten vil nok igjen komme og kreve sin rett Ha en fin dag, folkens – med eller uten pels, med eller uten pandionkort!
God ettermiddag fra sengen. Har skaffet meg en skikkelig ille man-flu, og alt håp er ute. Satser på at formen er bedre når ferien begynner i morgen.
Har du vurdert om ditt geografiske senter er årsaken? (For noen år siden vurderte jeg en jobb i Vadsø ... men geografien ... )
Uff og huff .. ... mor mener at barnefødsler og andre kvinneplager er ingenting mot Man-Flu Noen ganger forstår hun meg (eller kanskje ikke) Har du vurdert lege og sykemelding? Da får du ferie til gode og kan reise på egotripper når det passer deg .. staten er ryddig slik.
Kva gjer ein ikkje for at staten skal sørgje for pengar i posen og nedbetaling av studielån? Apropos vêret her har eg i snart fem år høyrt om den fantastiske sommaren i 2013. I 2014 sa lokale heltar at han bydde på ein månad med +20. I 2015 var han utvida til to månader og +25. I 2016 sa dei at 2013-sommaren varte frå mai til september med sol kvar dag. I 2017 vart 2013-sommaren endå betre då omtalane inkluderte det magiske ordet 'vindstille'. Vel, manns minne er ikkje kva det ein gong var
@Kristian Jeg sitter nå ute i min amerikanske gyngestol (kjøpt på Cracker Barrel, og skipet til Bergen) i bare badebukse med en diggende frisk wiessbier .. sånn er det her på solkysten. Så til alke de som er ambassadører og alt det andre ... @Tore , @tommy777 , @Are , @Stuttfeiten ... og alle dere jeg ikke husker i farten ... : Hva med en IF caps??? Noen av oss trenger beskyttelse av knotten .. har truffet noen IFere som i likhet med meg er svært tynn oppå! I øyeblikket må jeg klare meg med den sist innkjøpte på Air and Space museet i Washington DC Kanskje en god identifikasjon i vrimmelen på en flyplass?
Vi har jo bagtags til dette formålet.. Forøvrig ingen dårlig idé, men du ser neppe meg med en slik.. Dress er ikke et uvanlig reiseplagg og caps passer bare ikke helt. Er tross alt ikke dansk...
Sluttet med det ... Bagtags har jeg nok av ... de med Norwegian på baksiden brukes til nøkkelhanker Takk @Tore
For å si det sånn.....når stormåsen kommer tilbake etter sin ferie, ligger det noen velvalgte ord på papir på tastauret hans....
Dere kan slå dere sammen Dschungel Moderator, han er flink på caps. https://www.instagram.com/vipfrequenttraveler/
Den ga Den gangen jeg var sjef og ikke hadde en naturlig nestkommanderende ... Reiste jeg i perioder hvor alle mine nærmeste var på jobb, sjekket i ettertid hvem som tok ansvar og gjorde en god jobb .. Den ble nestkommanderende og tilhørende privilegier ...
Sykemelding er vurdert, men det ble egenmelding i stedet. Jeg skal på hytta og surfe på insideflyer.no, så jeg tror jeg skal overleve uten sykemelding.
Mener å huske at det i ‘97 ble rapportert om +30 på Nordkapp, hør om de husker det. Det var russervær så det rakk. Det var året da Trondheim feiret 1000 år og hadde en makaløs sommer.