God morgen fra Viken. Det går mot lysere dager, i Europa, grense overganger og karantener... Grensene åpner sakte men sikkert, SAS og NAS overlever(inntil videre). Det eneste vi(enkelte av oss) bonusnisser tenker på er hva som vil skjer med F award reiser i 2021. SQ tilgjengelighet, TG, LH osv... Håper ikke det blir budsjett kutt på dette, men på den andre siden er det bedre at de overlever krisen, kanskje skaper en svært solid C klasse i sjanger EVA... Time will tell. Super dag videre.
God morgon frå litt lenger nord på nemnde kyst. Sola har begynt å skine igjennom skyene. Trøtt som fy og lysten på å fly. Har ikkje Donald ordna opp snart? Fram med motorsaga i kveld med påfølgande utsiktsrydding og vedhogst.
Dritt morgen. Oppe 0630 for EU kontroll. Ikke godkjent. Nå må jeg bruke de siste 48t før eksamen på mailer til møller. For oss som savner å fly, kom det nettopp noen triste tall: https://newsweb.oslobors.no/message/504613
God morgen fra hjemmekontoret! Fikk flyttet et møte som skulle starte kl 0800 til et tidspunkt der jeg kunne forvente å være våken. Vet at jeg er en av de som er heldig som har jobb og ikke må klage og slikt, men seriøst, kl 8? Umenneskelig. Ellers har jeg det bare fint utenom at jeg sitter og venter på å få en endelig bekreftelse på at alle turer blir avlyst. Ha en flott dag!
God morgen fra Oslo, Siden norgesferie synes å være i vinden så har jeg benytter morgenkvisten til å legge inn noen bookinger hos SAS slik at vi i det minste (forhåpentligvis) kan komme oss litt ut på vingene i løpet av sommeren.
God morgen fra Romsdalen Atter en dag på hjemmekontor, som vi forsåvidt har fått beskjed om at varer minst ut mai. Tristere er at nå at jeg akkurat har kansellert den siste planlagte turen for året. Så nå er det null flygninger planlagt for 2020 Blir apatisk av hele greia Vel vel... Nok surmuling. Jeg har kaffe i koppen og mange timer med teamsmøter igjen av dagen! Det her blir bra! God tirsdag!
God morgen fra Bodø! Her pakkes det og gjøres klart for flytting i morgen. Turen går til Oslo, hvor jeg starter i ny jobb på mandag. Første flyvning siden 9. Mars i morgen, så det skal bli godt å få litt luft under vingene. Ha en finfin dag!
God morgen fra Sølvbyen. Rask respons fra Gold.DK, trøstepoeng for kansellert reise har landet og eksforloveden er EBG igjen. Måtte det nå også etter hvert bli noen flyvninger på henne og yours truely. Ha en frisk og fin tirsdag, alle!
Tirsdag og kontordag. Helt ok å treffe kollegaer igjen kjenner jeg. Kalenderen viser at jeg skulle vært i Orlando denne uken. Får ta til takke med en tur på sørlandet resten av uken.
Onsdag----> Søndag tur på sørlandet? Veldig glad i kort arbeids uker her også Bedre tider er i vente, Orlando og Video møter er vel inn for tiden...
Happy Cinco de Mayo! Solen skinner i hovedstaden, og jeg er inne på hjemmekontoret, med gardinene lukket, så det ikke skinner så fælt i skjermene. I morgen skal jeg faktisk flytte tilbake til kontoret!! Noen heldige utvalgte får vende tilbake denne uken. Det blir fint med en liten kjøretur hver morgen, og å komme seg litt mer ut hjemmefra. Har satt i gang megler for mulig salg av huset, og allerede denne uken kommer takstmannen. Og neste uke skal det fotograferes. Så nå må det ryddes.. Vi skal på et par visninger i helgen, det blir spennende. Spesielt én er veldig aktuell. På mandag blir vi kanskje eier av hus et helt annet sted! Dagen i dag 1821: Napoleon dør 1909: Norges første ubåt sjøsettes 1912: Åpning av OL i Stockholm Bursdager Vidar Theisen Michael Palin Lasse Åberg Adele
God formiddag! Jammen bra solen skinner i Viken i dag. Må ha et lyspunkt innimellom alle mailene fra SAS med kanselleringer. Er vel på tide å gjøre en henvendelse og be om refusjon og poeng. Kronene kommer uansett godt med når det skal ferieres i Norge Ha en fin dag
Vil anb. deg å høre med megleren hvor stort pristap er å forventet på boliger i den eksklusive prisklassen. Min sa ikke selg om ikke kjøper i høyere prisklasse mtp. prute margin opp eller ned i kjøpesum... 5 mill opp var minimum... Just saying...Coronaen har også begynt å prege bolig markedet nå... Ellers ha en super dag https://www.dn.no/makrookonomi/eien...e-boligprisfall-siden-finanskrisen/2-1-802648
Jeg vet. Det er nok ikke det beste tidspunktet å selge på. Vi har funnet et veldig aktuelt objekt, og hvis vi ender med å kjøpe det, så har vi nok ikke så mye valg. Hvis vi ikke kjøper det, så kommer vi ikke til å selge. For da har vi ikke noe sted å bo.
Bobil? Camping? Telting? Dårligste alternativ er: Stordalens luftslått=10 milliarder i minus, uklart hvor lenge skuta holder seg flytende, med dagens restriksjon, men frykt ikke du kan jo konvertere Trumf til NCC og vips bor du gratis med upgrade