Spørsmål nybakt EBD, EGD

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Zeppelin, 09. april 2022.

  1. Zeppelin

    Zeppelin Nytt Medlem

    Innlegg:
    25
    Likes mottatt:
    21
    Bonuspoeng:
    3
    Hei,
    skal første gang reise med familie, 2+2, etter jeg har blitt EBD og Fruen EBG.
    Jeg kjøpte biletter hoss SAS, fly med Lufthansa i Eco.

    Hvordan er dette på innsjekk, kan jeg benytte Business skranke?
    Fast Track, med tanke på barn?
    Boarding, jeg og Fru har jo priority boarding men hjelper jo lite uten barn?

    Lounge er klar, vi kan gjeste inn barna.

    Takk
     
  2. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,075
    Likes mottatt:
    3,272
    Bonuspoeng:
    113
    Hei du, business skranke Ja :), fast track litt usikker med eco billett, barna følger med hele veien :). Er du heldig at flyet blir overbooket og det er ledig i Business så er sjansen stor for at du er en av de første som blir oppgradert ;).
     
    Zeppelin liker dette
  3. Nuvolari

    Nuvolari EBD

    Innlegg:
    1,006
    Likes mottatt:
    1,393
    Bonuspoeng:
    113
    Fast track inkludert barna.
     
  4. The_Dude

    The_Dude EBG

    Innlegg:
    1,067
    Likes mottatt:
    1,756
    Bonuspoeng:
    113
    Vi var 2+1 inf, checkin agenten la privilegiene på inf-passet. Funket dårlig, men både ft og gold lounge dragene var veldig hjelpsomme.
     
  5. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Usikker på den der altså.
    Om man reiser alene, så kanskje ja, men tvilsom til at man oppgraderer en hel familie med unger på slep..
     
    vegardg liker dette
  6. mrt

    mrt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,247
    Likes mottatt:
    797
    Bonuspoeng:
    113
    og usikker på hvor «heldig» man vil føle man er hvis du alene ble oppgradert og resten ble igjen baki… hvor gikk turen folkens? Fikk dere noe søvn? Ikke det nei… jeg sov iallfall som en stein… :D
     
  7. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,657
    Likes mottatt:
    34,857
    Bonuspoeng:
    293
    Får vel tro at alle LH gruppens egne medlemmer oppgraderes før en *A Gull. Men det er jo håp i hengende snøre….. osv.
     
  8. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Det kommer ikke til å skje.
    Med mindre dere reiser på separate billetter vel og merke..
    Kjenner en kar som fikk den gleden, han svingte til venstre, mens unger og kjerringa fikk ta plass i økonomi, fra Asia til Europa :rolleyes::D

    Ellers har mottakere av mitt gavegull blitt oppgradert på reise flere ganger, både TAP og LH. Selv har jeg fått oppgradering med Austrian.
    Felles for alle situasjoner med oppgradering er gullkortholder som reiser alene.
     
  9. Flyrlavt

    Flyrlavt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,304
    Likes mottatt:
    3,459
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk nylig oppgradering til premium economy på LH longhaul, i det jeg var på veg til setet mitt spurte cc om å få se billetten min og jeg fikk beskjed om at de skulle ordne noe litt bedre til meg. Derimot usikker på om det var grunnet *A gold eller at jeg er både høy og meget bred over skuldrene. Mulig en kombinasjon? Kollega som også er *A gold fikk ingenting til tross for mye ledig.

    Gleden ble uansett kortvarig da flyet ble kansellert 30 minutt etter boarding.
     
  10. mrt

    mrt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,247
    Likes mottatt:
    797
    Bonuspoeng:
    113
    Bare av nygjerrighet, spør folk om eventuell oppgradering? Flyr sjeldent eco utenom når jeg reiser med familien, da skal vi liksom aldri skilles før flyet har kommet fram til destinasjon, så det har aldri vært noe jeg har tenkt på...
     

Del denne siden