Dette er spam og et avansert ett sådan. Jeg har de siste 24 timene mottatt 4 som var identisk fra personer meget høyt opp i Boeing, Hyatt (2) og Amex. Beklager problemet, en bra reminder at vi må skifte passord på emailen ofte
To-faktor-autentisering burde være obligatorisk Og som en sideline - det er ikke vanskelig å fake avsender på en e-post, men denne ser ut som den kommer fra FPs konto...
Min konto blev kompromitteret og password er nu skiftet. Der var en "venlig" person i Nigeria, som ville hjælpe med at sende mails til mine kontakter. Det er altså en phising/spam mail som er sent. Så bare slet den. Hvis du har klikket på den og "logget ind" - så skal du ændre dit Google password ASAP... Beklager...
Kan desværre ikke slå det til på denne konto, da admin ikke har gjort det tilgængeligt for gruppen...
Jeg var dum nok til å åpne den og har nå skiftet passord. Heldigvis brukte jeg en sekundær konto hvor jeg ikke har noen kontakter. Så forhåpentligvis skaper det ikke noen krise. Og så jeg som trodde Flemming var til å stole på........