Tipper de skal øke antallet Ringi fra 2 til 4 stk per flygning.. Seriøst, skal du ha ringi, må du sitte på rad 1... C
Jeg fikk ringi på rad 7 her om dagen, lå fortsatt flere i tralla! Jeg har også fått invitasjon, hvordan er slike møter vanligvis lagt opp?
Jaja, jeg er ute i europa den dagen, så det blir ikke aktuelt i allefall. Kontaktet Diamant mailen ifb med at jeg ikke fikk mail. De skylder på mitt ikke eksisterende spam filter... Kan noen som har fått mailen se hvilket domene det er sendt fra, er det sas.no?
Jeg fikk mailen igår men har heller ikke fått noe idag, så har bare sjekket diamant sidene sporadisk for oppdatering i events. Edit: nå kom invitasjonen også.
Noen som har tenkt seg til å dra som ønsker å grille Eivind og CO på dette med 3 parts lounger i Europa?
Skulle gjerne grilla litt på at det er hemmelig hver gang de "forbedrer" noe.. og familypooling som skulle komme i 2016.
Datoen var jo selvsagt fullstendig umulig for meg. Det jeg tror er det mest hensiktsmessige er om vi går sammen og lager 2-3 konkrete spørsmål / tilbakemeldinger (gjerne skriftlig) som vi gir til gutta boys på møtet. Dersom det åpnes for spørsmål fra salen, må noen som evner å formidle seg trygt og solid i en større forsamling ta ordet og saklig legge frem dette med: - Brutte løfter - Devaluering konsekvent uten forhåndsvarsel - etterfulgt av løgnaktige bortforklaringer - Ev. annet Man bør unngå flåsete oppramsing av "jeg fikk ikke Smoothie på SK 287 den 4. mars", men holde seg til større, overordnete problemstillinger. SmoothieGate håndteres greit av ordinær kundeservice. Det bør også vurderes at man samler inn underskrifter fra forummedlemmer++ som stiller seg bak tilbakemeldingen som gis. Da får det plutselig mer tyngde om man har et tosifret antall diamanter, en pandion eller tre og en haug med gull som sier klart å tydelig at SAS må bli transparent - også når de har dårlige nyheter å komme med. Jeg overlater herved stafettpinnen til noen veltalende, initiativrike sjeler som skal på møtet
Enig med @ILS2 , vi burde få laget en liste over det de har gjort, og det de har sagt de skal gjøre som de ikke har gjort. Ikke minst forespurt hvorfor de går så stille i dørene med sine "forbedringer".
Ser ut som den siste forbedringen er at man ikke kan by med poeng på Longhaul. Og start budet til ARN-HKG ligger på 4000kr omtrent differansen på plus og C i utgangspunktet. Det er også viktig å rette kritikken mot hvorfor de fjernet poolingen før ny ordning var klar og ikke det faktum at de ikke har peiling på IT løsningen og lyver så de tror det selv.