Stemmer nok. Selv om Hästens hadde en god deal inkludert masse reklamesponsing med SAS , så var det neppe noen evighetsavtale. Det koster å ha hauger av vasketøy som slites fort. Tipper man går for billigere varianter enn Hästens denne runden.
Jepp, så det på siste tur. Dux er litt ned på kvalitet (trådtetthet) men sikkert BETYDELIG billligere enn det andre svenske snobbemerket. Blir nok IKEA neste gang.
Tar gjerne oppdateringer på crew rest situasjonen her frem til egen avreise neste onsdag. Har foreløpig 2H ut og 2A hjem. Ønsker ikke å få 7F eller rad 55 for den saks skyld.
De gardinene de hadde var allerede ferdig merket med 1A, 2A, 3A, 4A så unngå de setene så har du et godt utgangspunkt
Beste tips er å følge med på bevegelsene til de tre eldste 330-maskinene: https://www.airfleets.net/flottecie/SAS Scandinavian Airlines-active-a330.htm
Hvor tidlig, (og hvordan) kan en finne info om hvilket fly som er satt opp på strekningen en skal fly? Følger denne tråden da vi har 5 seter lax-cph i februar
Som sagt, bare å tracke LN-RKN, LN-RKO og LN-RKM i FlightRadar24. SAS pleier ikke å sette opp hvilke fly som skal fly hvilke ruter før noen timer før, flyr man fra utestasjon så vet man jo hvilke fly man skal tilbake med nå avgangen drar fra København. Er man veldig nervøs så er det bare å unngå 1A - 4A. Samme råd vil også gjelde San Francisco hvis SAS må bruke en av de eldre A330-maskinene dit også.
Man skulle nesten tro noen hadde fått beskjed. Det har bare vært R, S og U de siste dagene så jeg sitter foreløpig trygt i 2A på vei hjem.
Det ble LN-RKO til LAX i dag. Seatmapet sier alt er opptatt nå, så spent på hvordan det ser ut inne i kabinen.