Spontan onsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Flymunda, 04. juni 2025.

1. Flymunda

Flymunda Veteran

Likes mottatt:
    11,291
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra et fly på OSL. Spontan dagstur i dag, hvor 8 fly via en tur innom innsjekk (da tydeligvis for sent for self-service) ble til 7 fly, som i tillegg gikk ytterst på B, så ikke lounge og gate closing når boardet, men fint å komme seg på tur.

2. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,540
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen!
    Straks på vei til kontoret for å parkere bilen, og så ta bussen til hovedstaden for litt møtevirksomhet. Bussturen skal brukes til å se litt mer på egotrip i juli. Klarer ikke helt å få den til å gå opp, men jeg gir ikke opp av den grunn!

Ha en fin en!

3. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,400
    Bonuspoeng:
    163
    God morgen fra kontoret. Den følelsen når du har funnet ledige biz billetter til det svært trange mulighets vinduet i sommer, men han som skal være med må få tak i en avklaring før jeg kan booke. Ja ja, godt det er flust med ledige billetter da...... (Not)

Edit: Avklaringen gikk i orden. Det blir tur. Kommer i gjennomførte bookinger tråden om litt

Last edited: 04. juni 2025
  4. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    19,258
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra kontoret. Vi skal starte reisen vår i ettermiddag med en tur til Paris som første strekk. Turen ble fremskyndet en dag siden SAS kansellerte morgendagens flight mellom København og Paris.

Får ikke sjekket inn hele veien på nett, så må vel innom skranken på OSL for å slippe å drasse med oss koffertene i Paris. Passer veldig bra da at jeg har obligatorisk trening i tre timer på kontoret nå som jeg egentlig hadde glemt. Håper det slutter litt tidligere så jeg får kommet meg hjem og pakket :)

God onsdag, alle. Snart er livet bedre i shorts på meg :)

5. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    10,574
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Stavanger. Fridag som skal benyttes til utomhus arbeid. Blir vask av grunnmur før den skal males.
    Været er for øyeblikket greit, delvis skyet med noe innslag av sol.
    Ha en flott onsdag :)

6. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    35,554
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Teamsland i Oslo. Ikke akkurat deilig å være tilbake etter en hektisk helg med litt lite søvn og ni timers tidsforskjell, så går hardt ut over kaffebeholdningen!

7. Nordlys

Nordlys Enkel gutt fra landet.

Likes mottatt:
    285
    Bonuspoeng:
    63
    Da var det pakking før avgang til soloppgangens rike m ungdommer i morgon bitti. Må bare få unna muntlig eksamen på minsten. Fortroppen er på plass og da jeg spurte om førsteinntrykket av Tokyo, fikk jeg flg svar: «Litt vanskelig å uttrykke med få ord, men blant annet spesiell infrastruktur». Og det er jo helt korrekt.

8. btm

btm Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,403
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag,

Jeg snappet opp en SAS Bonus Biz-billett til HND i går lunsj. I ånden til "book først, finn hjemreise etterpå" har jeg nå to timer igjen på å finne en eller annen retur fra Asia og hjem (ikke økonomi, med mindre det hadde vært fra TYO) før avbestillingsfristen går ut. Ankomst HND 8. juni, så aktuell hjemreisedato er helst 9. juni, eller til nøds 10. juni. Må i hvert fall komme meg hjem i løpet av den 11.

Har vært gøy å vri hjernen rundt potensielle ruter hjem (via USA, via andre hubber i Asia), men har dessverre ikke funnet noe biz som ikke er doble poeng. Eller, jeg har funnet hjemreise 11., men da har jeg strukket strikken litt for langt tror jeg :oops:

9. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    18,368
    Bonuspoeng:
    183
    God lunsjtid fra Oslo.

I går hjem fra Granca, i dag hundevakt i hovedstaden. Nå skal vi velge leketøy mens eierne er på jobb.
    20250604_091250~2.jpg

Ha en trivelig dag!

10. btm

btm Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,403
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg klarte ikke å finne en retur-rute, så endte opp med å avbestille. Fruen virket dog nesten litt skuffet at jeg ikke stikker på tur, så når setet dukket opp igjen etter avbestilling så booket jeg den på ny. Kjøper meg nye 24 timer på å finne en retur, men etter dette lukker fort ST-award sitt firedagersvindu seg.

11. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    44,043
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra Beograd, fant en sliten traver i dag også:

IMG_4391.jpeg

Spielhaug, DJasko, Ololsen and 9 others like this.
  12. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    884,003
    Bonuspoeng:
    293
    B727 eller Tuoplev-154?

13. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    44,043
    Bonuspoeng: