Skulle egentlig vært på kontoret nå, men sitter istedenfor på OSL med en billett til EZE (uten omslag, men med bokstaven F). Kom på kontoret i går, traktet litt kaffe, skrudde på PC og leste litt IF. Kl 09.05 hadde jeg plutselig booket en flybillett. Noe av gleden med å reise er å se frem til reisen. Ekstrem reisefeber siste døgn, og hadde en plan om å bruke en av fjorårets CT på en spontan LH F utflukt, så har mentalt gledet meg til en tur jeg bare ikke helt visste når skulle skje. Drøye 8 timer på FRA, så tenkte å besøke FCL i A først og så traske til FCT.
God tirsdag fra kontoret! Første dag på kontoret etter første del av ferien er unnagjort. Det ble jobbet litt hjemme i går også, men det liksom ikke det samme som å faktisk komme på kontoret. Ingen her da .. God tur til EZE @Flymunda! En tur jeg godt kunne tenkt meg =) Ha en flott tirsdag, i F eller andre steder =)
God morgen fra Gøteborg som feirer 400år. Heldigvis slo ikke måkeemannen sin værmelding til. Det klarnet opp i det vi kjørte inn i Nordstan Regner med det blir Liseberg i dag, vi slipper nok ikke unna
God morgon frå eit heimekontor i Sunnfjord. Her er vi framleis plaga med austlandsveir, men heldigvis har vi og kaffi og frukostmat. God tur til EZE @Flymunda. Eg har sjølv sikla på den ruta for min fyrste F-tur.
God morgen fra en lat morgen på solkysten. Måtte lage kaffe selv i dag også. Skulle gjerne tatt en spontantur til Buenos Aires, men det får vente … Når jeg vinner 600 millioner i Eurojackpot i kveld skal jeg bytte ut Bilbaoturen i oktober med F til EZE for hele reisefølget! Det er godt å ha deilige drømmer .. Min venn YR lover et betydelig bedre vær i løpet av dagen .. Godt det er helg
God morgen, fortsatt fra Sølvbyen. Hytteturen ble forskjøvet et døgn, men nå smeller vi straks avgårde. Morgenen har vært travel og effektiv. Dog ikke så travel at det har blitt noen F-bestilling. Ha en fin og spontanbeslutsom dag!
God morgen! Sol, vind, og kaffe på sengen. Sommerferie er digg! Og ekstra deilig å ha nesten fire uker på samme sted, så man slipper å forflytte seg. Selv om det også frister med en flytur hit eller dit, som feks LH F til Sør-Amerika.. Heldigvis ikke så lenge til ANA F. Håper alle får en fin dag!
God reise @Flymunda. For å legge til på galskapen så har også jeg F på FRA-EZE i dag, men ankommer FRA med et senere fly. Billetter bestilt søndag kveld og hotell i går kveld. Norge stiller sterkt på den ruta om dagen
God ettermiddag fra flyplassen i Singapore. I dag skal vi fly videre østover med Air Asia. Vi er godt fornøyde med et par døgn i Singapore og gleder oss allerede til å komme tilbake om noen uker. vi var skikkelige turister i går og fikk med oss både showet i Garden of the bay og middag på en hawker etterpå.
God morgen fra hula i Bergen. Ute er det dritvær med regn og blæst men her inne sitter vi tørt og fint. Bare halv dag på jobb dag, så en familiesamling på eftan. Ellers kan en snart starte nedtelling til neste tur hjem til Bangkok Ha en fin fin tirsdag
God formiddag fra en solvakker og grønn Osloby. Tilbake på riskhospitalet, men av litt mer hverdagslige grunner en @OyvindN, håper livet er bra. Dagens utfordring på opplæringsfronten var å finne riktig premie etter skummel intervensjon. Ikke alle sykepleierer er like på G når det gjelder å finne riktig gave til en 9 år gammel prinsesse viser deg seg. Men det gikk fint på 3 forsøk. Hva en ikke må ha av kompetanse for å fungere i hverdagen
God ettermiddag frå Aust-Finnmark! Her har det vore nesten to veker med sol og temperatur rundt 20 varmegrader. Det er knapt til å tru! Om ei dryg veke ventar det ein flytur til fagre feriestan! Svanevannet i det fjerne Ha ein brillefin tysdag, folkens!
God dag fra RVK. Ferien er slutt og man må hjem å slite for dagens brød igjen. Men først skal man sanke litt poeng mes bolagets -biletter! Nå skal jeg bli så sunn, grønn og miljøvennlig så det går an! Lounger på TRD og OSL skal også besøkes, så det blir nok en bra dag. Er nok ikke samme schwung som FCT, men
Takker! Reiser hjem til drittvær, skulle som vanlig vært lengre… Nå nyter jeg glutenfri havregrøt i bollebua på TRD
Mårnings fra uteloungen på Bonaire. Dagens planer er lagt, straks folket stabler seg på beina bærer det avgårde på Beach Club, jeg satser på å få sneket meg til et dykk fra stranden der mens de andre sløver. Etter lunch kjører jeg ungene hjem, plukker opp nye tanker og fruens utstyr, plukker opp henne på returen og stikker syd på øya for et ettermiddagsdykk. Dagen skal rundes av på en mexikansk restaurant vi ikke har prøvd tidligere, men som har fått topp ratings. Ligger med andre ord an til en bra dag!