Sportsbar CPH

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av chrisbu, 17. jan 2017.

  1. chrisbu

    chrisbu Senior Medlem

    Innlegg:
    877
    Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    Hei

    Er det noen som vet om det er en bar på Kastrup som viser vinteridrett? Jeg er storsett i loungen når jeg er der så er lite oppdatert på service tilbudet.
     
  2. grisefod

    grisefod Aktivt Medlem

    Innlegg:
    495
    Likes mottatt:
    799
    Bonuspoeng:
    93
    Vinter idræt i Danmark er dansk håndbold of fodbold fra England... Ved ikke om det er det du tænker på?

    Der ligger en O'Learys Sports bar mellem A og B terminalen (ved siden af Mash). De viser i hvert falde masser af sport. Om de lige vist skøjteløb og bobslæde skal du nok ikke regne med, men hvis der står en nordmand med en fyldt pung og siger han sætter sig et par timer hvis de slår over på noget andet end en håndbold kamp. Jamen, så er jeg ret sikker på det sker hurtigere end du kan bestille en Tuborg....
     
  3. chrisbu

    chrisbu Senior Medlem

    Innlegg:
    877
    Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    Tenkte alpint, er kitzbhuel i helgen og jeg har noen timer på CPH og tenkte jeg kanskje skulle lure meg ut av loungen for å få sett den Satser på de viser den på O'Learys da
     
  4. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,775
    Likes mottatt:
    10,107
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har sett på langrenn i loungen, så muligheten for vintersport er der. Om det ikke står på når du kommer så går det sikkert an å spørre om å bytte kanal.
     
  5. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    VPN+NRK-app?
     

Del denne siden