Spredt for alle vinder..

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Robert H, 24. juni 2015.

  1. Robert H

    Robert H Senior Medlem

    Innlegg:
    675
    Likes mottatt:
    2,109
    Bonuspoeng:
    93
    Hei

    Jeg har booket bonusbilletter for jentejuntaen (samboer og to døtre) og meg selv til NYC i morgen med SAS, og fikk nettopp e-post med melding om at "nå kan du sjekke inn og velge sete". Men neida. Ikke et eneste sete er ledig ifølge setekartet. Jeg ringte derfor kundeservice, og fikk lynraskt svar - sikkert fordi jeg er innehaver av selveste sølvkortet. Niclas, en hyggelig kar, forklarte at setene var blokkert - så vi ville ikke få tildelt plasser før ved fysisk innsjekk i morgen. Jeg spurte hvordan belegget var, og om det var noen mulighet for at vi ville få sitte ved siden av hverandre - men "tyværr - ingen sjans".

    Må jeg belage meg på tyn og klagesang fra reisefølget, eller er det noen som har gode råd for å løse floken?
     
  2. Brunello

    Brunello A heart's a heavy burden

    Innlegg:
    733
    Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    Jepp. Aksepter det, og ikke gjør saken verre ved å klage. Minn om at dere er noen få timer unna en av verdens mest spennende byer, lov jentene dine lunsj i Bryant Park og en tur på Abercrombie & Fitch om de er flinke. Min erfaring er at man får mer enn nok av fellesskapet på en slik tur, allikevel, og at noen timer for seg selv med boka er å betrakte som en bonus... Om ikke jentene er mindreårige, da, naturligvis. Men da ordner dere det glatt på flyet, folk er som regel hyggelige når det gjelder barn.
     
  3. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,393
    Likes mottatt:
    3,328
    Bonuspoeng:
    113
    Spør ved innsjekk og/eller gate, så pleier det å løse seg fint.
     
    Robert H liker dette
  4. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Niclas hadde fikset dette for deg dersom det hadde vært mulig. Men det er alltids noen som må kansellere i siste liten pga sykdom eller andre uforutsette, så spør ved innsjekk (eller i ytterste konsekvens gate) om muligheten til å sitte ved siden av hverandre.
     
    Robert H liker dette
  5. Robert H

    Robert H Senior Medlem

    Innlegg:
    675
    Likes mottatt:
    2,109
    Bonuspoeng:
    93
    Takker for gode råd - blir spennende å se i morgen.

    Tur på A&F er sikkert et godt tips - og kanskje far kan få bli igjen i parken for å mate duene (og ta et par øl).
     
    Brunello and Travellingalf like this.
  6. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Men du må gi dem kredittkortet først... :cool:
     
    Brunello and gardamix like this.
  7. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Var dette på én booking?
     
  8. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,660
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Tror SAS har issues med systemene sine. Opplevde det samme da jeg skulle reservere seter til Houston. Ikke mulig online, men de fiksa det på hotline. Ellers er det normalt bytte av materiell som er årsaken til slikt. Men det er vel ikke aktuelt her.
     

Del denne siden