SQ Connection Tid

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av rsteink, 21. sept 2019.

  1. rsteink

    rsteink Nyfrelst

    Innlegg:
    32
    Likes mottatt:
    18
    Bonuspoeng:
    8
    Skal en tur med SQ i C (på poeng) på nyåret; OSL-CPH-SIN-DPS. Jeg gikk for raskeste rute, med 1:15 connection i CPH, og 0:50 i SIN. I etterkant har jeg begynt å tvile på den lille tiden i både CPH og SIN. Ettersom reisen skal foregå i januar er det jo fare for både deice og snøfall som kan spise av den allerede knappe tiden. Dette var ruten som ble foreslått på telefonen, og det var innafor.

    Etter litt undersøkelse ser jeg nå at jeg fint kan bytte til andre avganger, slik at jeg får enten 2:0 eller 3:20 i CPH, og 1:35 i SIN. Vel anvendte 300 kroner i endringsgebyr for to stykker, siden jeg da får bytta ut A330 med B787-10 på SIN-DPS biten som nå har blitt tilgjengelig.

    Generelt sett, har dere noen erfaringer med tighte connections i C (poengreise) via for eksempel CPH? Hvilken utreise hadde dere valgt? Og er loungemulighetene i CPH såpass bra at 3:25 er null stress?:)
     
  2. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,696
    Likes mottatt:
    21,779
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har tidligere skrevet en lang avhandling om connection til OSL-CPH-SIN-DPS
     
    drsyk and Gullars like this.
  3. rsteink

    rsteink Nyfrelst

    Innlegg:
    32
    Likes mottatt:
    18
    Bonuspoeng:
    8
    Nyttig lesing, takk for link! Tror jeg går for 07:55 flyet for å ha to og spille på :D
     
    Upsaker liker dette

Del denne siden