Takk! Det var fantastisk. Jeg endret akkurat en CT MEL-SIN (Business) og SIN-CPH (First). Begge kabinene har 1-2-1 seating, og Tallinn fortalte at det dessverre bare var ledig på dobbeltsetet i midten på begge flighter. Jeg sjekket på Expertflyer og så at nesten alle seter var ledige (Februar 2019). Men nå har jeg endret det selv, det var ingen problem. Hvordan kan Tallinn si noe så feil?
Jeg fikk F på A380-800 fra SIN-BOM den 9/4, så det kan avhenge av destinasjonen og hvor populær den er.
Noen uvitenskaplige observasjoner fra meg: Det kan for meg virke som om det er en minst 24 timer forsinkelse før Krisflyer-tilgjengelighet dukker opp hos Tallin, og at billetten ikke må tas av noen Krisflyer-medlemmer i mellomtiden. Jeg har sett C/F tilgjengeligheter hos Krisflyer fra SIN-DUS, SIN-FRA, SIN-MUC, SIN-CPH og SIN-BOM som Tallin ikke kunne se. I noen av tilfellene forsøkte jeg flere ganger, og SIN-BOM ble da plutselig funnet i F en dag senere. Ellers virker A350-rutene å ha mer tilgjengelighet i Krisflyer enn de andre flytypene.
Snakket med Tallinn nå. De kunne bekrefte at det fra slutten av forrige uke til og med i går ikke ble belastet drivstofftillegg for SQ-flighter. Nå hadde de derimot fått beskjed om å belaste drivstofftillegg for SQ-flighter igjen. De sa ingenting om hvorfor.. Anbefaler forøvrig å ringe svensk CT-nummer. Brukte callback-funksjonen og ble ringt opp igjen etter to min.
Jeg bestilte på fredag med SQ til SYD og ble belastet kr 3500 per person. Så tror nok at dette ikke har vært 100% avklart på hva som skal gjelde.
Du verden hvor stor forskjell det er på de som sitter i Tallinn! Jeg ville gjerne reise SIN-SYD med natt-flighten. Jeg kommer inn til SIN fra CPH om morgenen og ønsket å reise videre til SIN 00:45 pga: - En dag til sightseeing i SIN - Spare en dyr natt på hotell i SYD - Fly A380 i Business To ganger har jeg prøvd, og har snakket med to forskjellige damer. Samme svar: "Det går ikke! Jeg får feilmelding pga. at du MÅ ta første flight videre til SYD. Det er et krav fra SQ"! Så ringte jeg for 3. gang. Snakket nå med Mikael. Hans svar var "Det stemmer at det ikke lar seg booke, men jeg klarer vanligvis å fikse det. Jeg må bare ta en telefon til SQ. Jeg ringer deg opp igjen snart". Etter 5 minutter: "Da har jeg snakket med SQ, og flighten 00:45 med A380 til SYD er booket"! Det kaller jeg bra service!
intra-asia 777ER, krisflyer sier saver award ledig, og expertflyer sier F4 (det er en av de med 'kun' 4 F, ikke 8... altså vid åpen) Sannsynlig at den kan bookes?
Vil det si at de opererer med noen married segments som SQ kan låse opp for de? Siden du hadde bedt spesifikt om det, var det flights du hadde funnet ledig på united?
Har vært borti denne solstrålen Michael selv.. en svensk hyggebombe, som virkelig ønsker å hjelpe! Og prøver faktisk, selv om det ikke alltid er samsvar mellom United og hans computer, gjør han gjerne et ekstra søk.. Er så mange mil forran andre jeg har snakket med.. For ikke å snakke om hun som skjelte meg ut for at jeg hadde ringt det svenske nummeret, etter at jeg hadde booket reisen opprinnelig hos det norske! Men hvem vil stå 1.5t i kø??? Nei, Michael fortjener skryt! C
Det ser ut som om det stemmer. Michael kunne heller ikke booke den natt-flighten jeg ville ha fra SIN til SYD uten å ringe SQ først. Da gikk det i orden. Den store forskjellen var at han foreslo at han kunne ringe SQ. De to damene jeg snakket med først sa bare "Det er ikke tillatt"! Jeg sjekket ikke United. Så vidt jeg har forstått er det ikke mulig å sjekke der for å finne hva vi kan booke? Jeg bare spurte Tallinn, og de sa at det var ledig på den flighten, men at det ikke var tillat å booke den - før jeg snakket med Michael.
Saknar ei oversikt over kva som er tilgjengeleg av SQ-C for Eurobonus, sjølv om dette er tilgjengeleg om ein leiter litt. (Og eg vil helst ta F, men når du skal ha med mor, far og to barn, så er det ikkje alltid ein får til noko så enkelt som å fly SQ-F med Eurobonus poeng..) Det fine med SQ, foruten om eit topp biz produkt, er at dei legg ut ein del billetter på fine strekninger ca 330 dager før. Kan klare å booke iallefall 4 billetter i Biz og to i F Frå Europa CPH-SIN 777 Suksess, funker også i F ARN-DME-SIN A350, funker det? LHR-SIN a380 i C funker fint AMS-SIN, gjenstår å sjå FRA-SIN gjenstår å sjå IST-SIN 777-200, suksess, men må overnatte i IST og funker på søn, man og onsdag Paris, Dusseldorf, Manchester, Milano er eg usikker på om er tilgjengeleg Internt Asia/Oceania Alt av 330 veit eg har vore tilgjengeleg etter eige søk, og elles finnes det mange suksesshistorier som eg vonar nokon kan dele? Fint om de kjem på aktuelle ruter SIN-AKL A380 funker også i F SIN-MEL 777-200 og 330 med 2-2-2 SIN-SYD SQ C A380 funker SIN-BNE A350 fungerer SIN-PER ? SIN-ADL 330 med 2-2-2 SIN-WLG 777-200 SIN-DPS 330 2-2-2 SIN-CGK(Jakarta) BKK - SIN i C-klasse, usikker på kva fly SIN-HKG A380 funker SIN-PVG A380 funker fint(usikker på om F fungerer) SIN - HND (SQ 632 - A350) NRT - SIN (SQ 637 B777-300ER) Finnes det moglegheit å reise til USA med SQ?
Når jeg ringer tallinn spør de alltid om sikkerhetskode. hvor finner jeg denne egentlig? jeg må alltid be han sende den på sms. må den alltid det uansett? I såfall skjønner jeg ikke helt hvorfor de alltid spør om jeg har en kode klar viss de må sende den ut
Denne posten er vel ganske lik @flying_all sin som heter First Tilghengelighet? var noen som kom med forslag i en annen tråd om å utvide den til SQ C også siden det er så populært nå. flyttes?