Den koden du får på sms, må du bare ta vare på, eller huske.. Jeg fikk tilsendt et par ganger selv, men så kom det en kode jeg klarte å huske, og da var det bare å lese opp denne... C
Det er greit for meg, eventuelt kan me lage ei oversikt på fyrste sida om SQ F og C for Eurobonus(eller lignande). Det er veldig mange poster om det, men eg saknar ei god oversik over kva for flygninger me kan booke med SQ i 1-2-1 og i F
Har booket bonusbillett i Business (I) med SQ830 fra SIN til PVG altså i Airbus 388. Selv om det var ledig first (O) både CPH-SIN og SIN-PVG kunne dette ikke bookes i First som kombinert på en reise. Da endte det med I+I ... Innlegget oppdatert med korrekte bookingklasser 22.03!!
Har du fått booke first på SIN-PVG? Eller er det jeg som har trodd O er first men ikke er det likevel?
Da jeg snakket med Tallinn på mandag fikk de meg ikke videre fra SIN til TYO/KIX uten å ta meg via PEK med Air China. Men det synes jo å være mye ledig på Business. Noen formening om hva som er å regne som signaler for at det kan være verdt å ta en ny telefon? Det er vel SQ12 som er mest interessant her, uten at jeg skal være fin på det
Jeg skrev en epost til Singapore airline i København ang bulk head seats og om de kunne gjlremdisse tilgjengelige for valg av sete. Fikk svar raskt at bulk head setene på rad 11 på 773er er reservert kabinansatte, stemmer dette da? Synes jeg har hørt flere her inne jeg som har fått reservert rad 11 seter?
Auch: Her ble det litt skrivefeil. Det er altså ikke First (O) men Business (I)!! Jeg retter opp innlegget mitt!!
To ledige First-awardbilletter SIN-HND på Krisflyer, men som forventet lot de seg ikke booke på telefon
Forsøk å ringe 12t til 24t senere - virker for meg som om Tallin får ledig kapasitet overlevert en gang eller to i døgnet, muligens i løpet av natten. Fikk SIN-CPH F slik på onsdag etter å ha sett den bli ledig tirsdag.
Fant ikke svaret i frisøk på forumet. Dersom jeg kansellerer en bestilt bonusreise; vil poengene bli returntert umiddelbart eller tar det noen dager/uker?
PER, BOM, DEL, MLE, BKK, HKG, DPS, CGK, SGN, HAN, TPE og MNL er alle OK i C. Og de dukker opp ved søk. CGK dukker også opp i F ved søk (som kjent). ICN og TYO må det vel en telefon til.