Rad 15 er etter min mening nesten like bra som rad 11. Så har du muligheten, bytt til rad 15 nå og følg med når det nærmer seg avreise så kan det være at du får muligheten til å velge rad 11 også.
Det er ikke noe vits å ligge våken å tenke på dette. På SQ biz er alle setene like bra....enkelt og greit
Det er egentlig ikke det. Vil du se ut ? Ta vindusplass.... Vil du sitte nær noen du reiser sammen med .....Ta to midtseter. Eiendommen ligger mye stille - men fly og utsikten der den skal fortrinnsvis flytte seg litt..
Etter tre samtaler til kundeservice, via Mikael, Tobias og Mike ble det booket en hurramegrundt-tur til østligere og sydligere strøk for et par kamerater rundt juletider. Jeg hadde på forhånd sjekket expertflyer, og København-avgangene var ganske sammenfallende med hva de fant hos kundeservicen. Opprinnelig rute så slik ut: OSL - CPH SKEco CPH - SIN - SQ F SIN - MEL SQ Biz MEL - SIN SQ Biz SIN - CPH SQ F CPH - OSL SKPlus Slo meg ikke helt til ro med denne ruten, og etterhvert fikk jeg kontakt med Mike som var fantastisk. Han ordnet følgende rute: OSL - CPH SK Plus CPH - SIN SQ F SIN - AKL SQ Suites AKL - SIN SQ Suites SIN - ARN SQ Biz (A350) ARN - OSL SK Plus Ikke nok med at jeg fikk booket 6 dager i Auckland, ble det faktisk tid til 2 netter stopover i Singapore. Hvordan det var mulig må gudene vite, men booket ble den. Så nært opptil ideellt som mulig, bortsett fra den business-delen. Men når de får prøve Suites får de vel være fornøyd, og vel så det.
Blir nok en kjempe flott tur dette,du var jo veldig heldig med stoppover på 2 døgn da Ringte du det Norske tlfnr eller det Svenske??
Er det lov å spørre hvor nære jul du har bestilt? Fruen og jeg planlegger julen 2019 i New Zealand og Stillehavet, kan godt tenke oss SQ F hele veien til AKL og tilbake. Tenker å reise ut ca en uke før jul og ditto etter nyttår. Lurer da på hva vi kan regne med av tilgjengelighet.
Det stemmer og spør du dem som har reist, vil brorparten ha en formening om at noen seter er bedre enn andre...
Prøver meg på denne tråden siden den allerede handler om SQ. Jeg skal ut å fly SQ C og kan da velge å fly SIN-AMS med A350 eller SIN-CDG med A380. Såvidt jeg kan forstå har ikke SQ installert det nye interiøret sitt på SIN-CDG ennå. Jeg har og notert meg at man må ut av setet for å lage seng i A350 kabinen, noe jeg ikke regner som positivt. Noen som har erfaringer med disse, eventuelt loungene på de forskjellige flyplassene?
Hei, er det noen som har greid å oppgradere business til first på SQ 380? Har billett Sin -Lon på dagfly og vil gjerne teste first. Har fått nei da jeg ringte Sas, men er det vits å ringe på nytt?
Om du har bookingklasse D som oss, så fungerer det iallefall ikkje. Skal i utgangspunktet vera mogleg i bookingklasse C