Skal til Indonesia neste år og ser sriwijaya air flyr DPS DIL (Øst Timor) direkte for 1500.- Noen som har erfaringer med selskapet?
Flaug DPS-DIL med SJ i 2015, minnest at det var heilt kurant. Sovidt eg hugsar tenkte eg at det var hakket betre enn dei andre lågprisselskapa eg testa då (JT, QZ, AK, QC).
Sjansen er jo fortsatt veldig liten, men med ulykkesraten til indonesiske selskap ville jeg tenkt meg om noen ganger før jeg booket en tur med de.
Kan ikke annet enn å si meg enig i det, men samtidig tenker han også på å reise til steder som UD fraråder folk å reise til. Tenker vår mann har et litt annet forhold til risiko enn gjennomsnittsnordmannen
Øst Timor er vel greit trygt, både i praksis og i følge UD sine hjemmesider. Over grensen til Indonesia ville jeg vært mer skeptisk. Selv fløy jeg Air North til Dili for noen år siden. Men da må du en svingom til Australia...
Takk for svar! Skal jeg innom Australia en tur flyr jeg heller Qantas og samler litt Finnair plus poeng
Hehe.. nei, jeg forsøker så godt jeg kan å ikke være frekk med folk her inne, det var egentlig bare en respons på all hoderistingen i tråden. Rett og slett en tanke om at ditt forhold til risiko er et annet enn det mange andre har og det må være helt greit