Er du i det litt kreative hjørnet så kan jeg foreslå to julefeier med Turkish Airlines Første alternativ er Sharm El Sheikh til Bali på bookingklasse K som gir 150% Poengfor en superbillig pris på 10.600 Kroner, det vil gi 22.206 EBB poeng. Det virker som at prisene med TK fra SSH ligger konstant under 11.500 Kroner, så er du litt stein gal, så kan du booke en restplass til Sharm El Siekh på ei uke, også reise videre til Bali på ett massivt MR med den nye Kabinen deres Det andre alternativet er å fly Business Class til Bangkok Det andre alternativet er å fly Business Class til Bangkok for utrolige 9833 Kroner også i bookingklasse K så du får 150% på denne flygingen 16.929 EBB Poeng, noe jeg tenker på når det gjelder å reise vekk fra Vinteren, men hvis jeg flyr DPS ruten så slipper jeg MR i år da kravet vil være inne uansett da, også er jo den nye kabinen noe å tenke på hvis den viser seg å være bra når jeg skal fly den om ei drøy uke til Etter ha sjekket så får du de samme prisene fra Hurgada, så du kan fly derfra også for disse utrolige prisene med Turkish Airlines
Da bør teppebombe CAI - DPS med ITA-matrix selv på strekket slik jeg gjorde, også dukker det nok opp en deal der. Derettet prøver du det samme med SSH - DPS for å se om det går derfra også slik at du slipper å sresse helt inn til Cairo for å gjøre MR runnet ditt derfra. Når du får treff fra så legger du datoene inn på flyselskapet direkte om mulig, hvis ikke så søker du på "Google Flights" og prøver på den samme dato, da går det så å si alltid