Du må nok mer enn eventuelt slenge med poeng. CT kan kun brukes med poeng fra samme konto som CT. 100k er nok også kanskje litt tynt. Det betyr kun SAS bis, og de fleste vil nok tenke at man får mer ut av en CT med langreise med *A. K
CT+250k poeng til salgs. Mindre poeng kan selvsalgt selges. CT går ut 31.12.21. Siste mulighet før jeg "må" benytte denne CT'en selv.
Hvis det er en eller annen som har fått forlenget er CT med en måned her men sliter med å få brukt den har jeg en kompis som vil en tur til Thailand sammen med oss. Han er litt rar så han nøyer seg med å fly økonomi så det jeg trenger er en CT og 45.000 poeng. Edit: Det har løst seg, han valgte Emirates sammen med 2 andre som skal på samme ferie.
Total pris på å kjøpe CT + poeng, i tillegg til skatter og avgifter på bonusbilletten kan ikke være så langt unna kostnaden å kjøpe billetten for cash ?
CT for *A vurderes solgt sammen med inntil 350K EB. Selges ikke for mindre enn 8 øre per poeng. CT er gyldig for booking ut april 2022.