Folkens, det et masse kritisk informasjon som ble sendt ut i helgen, ikke bare dette. Så dersom du ikke har mottatt info, send en Email til [email protected] så du er up to speed med alle ting
Spamfilteret vårt fant plutselig ut at MegaDo er skummelt.... Har fått alle andre mailer, men den siste infomailen gikk rett i filteret. Skulle nesten tro arbeidsgiver synes jeg reiser for mye
Då er Stuttfeiten i loungen og klar for Zürich. Vart litt hektisk i dag men har med ladar til mobilen og lommeboka. Då går det meste bra. Er det fleire som er på plass?
Yepp. Sitter og jobber nær printeren / phone rooms. Eple på laptop, sort t-shirt..Spanderer vin og croissant
Bor på Sheraton sammen med den Anerikanske delegasjonen. Dersom det er noen nordmenn på Sheraton, er man i baren fra 1830 Mye mindre Skandinaver i år enn i fjor, så her gjelder det å være høyrøstet 158 deltakere, 113 amerikanere, 22 nordmenn, en håndfull dansker, tyskere og nederlendere, UK og litt annet, samt en enslig Dude fra Singapore Kan bli bra
Har du oversikt over hvor mange attraktive damer som er med? Fortrinnsvis single, eventuelt med skrantende ekteskap..?
Jeg sitter nå på bussen i retning gullstuen på OSL. Bør være der om en snau times tid.. Andre som har ankommet da? For å virkelig forberede kroppen på at den skal ut å reise igjen, benyttet jeg i dag tidlig produkter fra thisworks / Radisson, så dette blir bra!