Dette var det jeg primært savnet, etter at andre på MP ikke hadde fått svar. Greit å vite at rammene for transport er spikret for ellers ville jeg brukt vouchers for Blacklane limotransfer etc. Ellers er de vel og bra at siste nytt er på e-post, men det bør ikke da gå dager eller uker før arrangementets nettside eller samme eiers nettforum oppdateres. Det er noen dusin klare feil i feks FAQs. Aner ikke hvordan du mener de som nå kjøper billetter skal vite hva de går til? Skal selger videresende alle mailer?
Folkens, det er ett par eco billetter og en business til salgs fra folk som ikke har muligheten. Dersom du ønsker å bli med, har du sjansen. Ta kontakt med meg dersom du ønsker å bli med på kalaset.
Flere enn meg som synes prisen på hotellene i London er møkkstivt? Det er jo tom priser som overgår Conrad i Hong Kong og så bra er neppe hotellene i London...
Det er noen fryktelige priser ja! Men slik har det vel alltid vært i London og det på tross av at standarden er svært varierende.
Ja er vel ikke uten grunn til at byen har blitt kåra til den byen med de dårligste og dyreste hotellene...
Glemmer aldri da jeg betalte 450 pund for SAS hotellet (Portman) back in the day (da jeg ikke visste bedre og arbeidsgiver betalte). Det var tider det
Vel, jeg pleier å bo på det utmerkede og meget trivelige The Rembrandt et steinkast unna Harrods, og tror aldri jeg har betalt mer enn femten, seksten hundre kroner natta for et dobbeltrom. Senest i januar, men valutaendringene har nok gjort det dyrere. Synes dog de prisene som det blir operert med under Megado ikke akkurat fremstår som rabatterte. Til gjengjeld fikk jeg jo to netter på Edwardian Mercer Street for under 150 pund natta, i månedsskifet april/mai. Det gikk riktignok med 30K poeng, men det var allikevel et ok kjøp, vil jeg mene, ettersom det er så dyrt nå. Besparelsen på poengene var - som nevnt - på omtrent 1100 kr. pr. natt. Blir ikke helt klok på den algoritmen som CC bruker på prisingen sin. Uansett, det koster å væra kær, min tid på loppebefengte hostels er definitivt over. Er spent på MegaDo. Har jo registrert at en del var temmelig ekstatiske sist. Den innledende beskrivelsen denne gangen var jo ikke akkurat beskjeden, men så langt har de "også mye, mye mer!" - som jeg mener det sto, kun utkrystallisert seg ved at noen snappet unna May Fair. Ellers har vel programmet stått bomfast. Har en viss forståelse for endringer, men slikt er til syvende og sist dårlig karma. Håper arrangørene klarer å kompensere for det. Skal noe mer til, enn en pose med et nøkleknippe og en plastikk-kulepenn.... Når det er sagt, så er jeg temmelig sikker på at det blir gøy. Men noe av poenget må jo være at man får valuta for pengene, helt billig blir jo den ekspedisjonen ikke.
Darn, det var prisen sin det. Portman er helt ok det, men hadde jeg blitt presentert for en sånn pris der (i dag) hadde nok ledd meg ihjel Det vi jo være ekstremt individuelt om du føler at du får valuta for pengene eller ikke, men jeg kan garantere deg at det blir en fin fest 3 dager til ende
Det du får i business er: Midtsete blokkert, catering ala intercont med samme mat, asjetter, bestikk, Champagne og heavy oppgradert drikke ala intercont.
Da er det kun 23 dager igjen, gleder meg som en liten unge Har reist ekstremt mye hittil i år, men dette arrangementet er eneste som virkelig har gitt meg reisefeber
Noen som vet om en får eurobonus grunnpoeng på denne turen av SAS da? Hvis en får noen så kan det hende det blir min EBD tur
Spennende. så får en se om det byr oss på noe ekstra. Jeg kunne godt tenkt meg noen flymodeller som give aways.
Kuult, sier jo litt når jeg faktisk reagerte på logoen til SA på megado.com før jeg sjekket forumene, er kanskje litt for ofte innom megado.com ;-)