Vedr. hotellbooking i London; Må man benytte kampanjekoden,eller er det mulig å benytte points+cash? (og fortsatt motta CCC-status i ettertid)
Juhu, da ble det pinadø tur på meg også. Rakk ikke å bestille før kalaset var utsolgt, men takket være @tommy777 og @GinTonic så ble det likevel billett. Blir SK 1484 kl 1820 fra OSL til ARN. Da har vel en pulje allerede reist med SK488. Får håpe de har etterfylt med varer i kantina. Kan forøvrig gjeste inn en stk, hvis noen har behov for det Ellers en liten heads-up i London for de av dere som satser på underground fra Victoria til Tottenham Court Road som er nærmeste stasjon for Bloomsbury og Kenilworth-hotellene. Der er det full ombygging, og Central Line (rød) stopper derfor ikke på TCR. Beste alternativ er District eller Circle Line fra Victoria til Embankment, og så bytte til Northern line (sort). Den stopper på TCR. Dette blir skøy!
he-he, godt spørsmål. Jeg vet ikke om det er bare tilfeldigheter, men det er mange av oss i denne bransjen som setter pris på tysk kvalitet i alle fall. Men jeg kjenner opptil flere i bransjen som også kjører Auda og Merce. Men min interesse for denne biltypen begynte lenge før jeg satte foten offshore i alle fall.
Du kjenner garantert flere i bransjen enn meg, den eneste jeg kjenner som ikke har en bimmer er tante Beate som er økonomisjef hos Statoil i Harstad, kontorrotte mao, så det teller ikke
ha-ha, det teller selvfølgelig ikke nei! Jeg har faktisk en kamerat som bor i Houston (for andre gang nå), jobber i bransjen, er enslig og tjener veldig gode penger og han har enda ikke kjøpt sin første bil der borte! Han har bodd der nå i minst to-tre år og har kjøpt seg townhouse og greier, men den siste gangen jeg snakket med han så vurderte han seriøst en Hyundai. Ikke noe galt i det i utgangspunktet, men når du bor der og du kan kjøpe en virkelig fet bil til en relativt rimelig penge og du kun har deg selv å tenke på så kjøper du noe du (antakeligvis) aldri ville ha kjøpt i Norge. Så nå står en tur til Houston på min to-do liste snarest for å reise bort å gi han voksenkjeft!
Folkens Det er en del amerikanere som i siste liten ikke kan delta på MegaDo. Mange tilbyr lavere priser for å bli kvitt billetten sin, så her kan man gjøre ett scoop. Så valgte du å skippe pga. pris og fortsatt har disse dagene ledig, send melinda @ ftef . net en email om du er interessert og hun setter deg i kontakt med selgere. Det er 1 business og rundt 6 eco som er til salgs akkurat nå.
Jeg møter en S60 og S85 når som helst i hvilket som helst lyskryss. Som alle amerikanske biler er det den eneste styrken, så når det kommer en liten kurve, er det bye bye
Prøvekjør en S85D, så skal du se definisjonen av klistret til veien. Det er så langt unna typisk amerikansk bil du kommer. Det eneste stedet du har sjanse er steder du kan ligge over 200 km/h i lenger tid. Sørg for å laste nok single-malt på chartern så kan vi fortsette diskusjonen der...